Tiger przekazał 500 tys. zł na fundację AK, a na reklamę wydał 17,62 mln zł
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_rrMS1FezMCN7jvjsRKEJK0YJozh65ctY,w300h194.jpg)
Tiger przekazał 0,5 mln zł, po tym jak na profilu producenta napoju na Instagramie, pojawił się skandaliczny wpis o Powstaniu Warszawskim. Pod presją opinii publiczne firma postanowiła przekazać 500 tys. zł w ramach zbiórki „Pomoc dla Powstańców". To jednak nic przy 17 mln zł wydanych na reklamę.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 37
Komentarze (37)
najlepsze
@dymek_: a jaki był dochód, wiesz może?
Przez rok cały budżet reklamowy całej korporacji to 17 mln zł na wszystkie marki.
Koncern rzuca pewnie całą rezerwę jaką udało mu się w 3 kwartale jakimś cudem wycisnąć na weteranów AK.
A debile "Tiger przekazał, Tiger wydał". Tiger to jest taka marka a nie firma.
To jakby mówić że Ptasie Mleczko wydało 16 milionów.
Najlepiej jakby zlikwidować koncern,
@ish_waw: widzisz, tłum zadecydował ¯\_(ツ)_/¯ jedno z ryzyk prowadzenia biznesu, ryzyko reputacyjne. Od sądzenia są sądy ale dziś każdy ma w ręku socialmedia i może tam pisać co mu się rzewnie podoba. 10 osób piszących o jakiejś opcji politycznej wystarczy żeby zaspamować cały wykop, wyobraź sobie 1000 oburzonych na facebooku czy twitterze, idzie odnieść wrażenie że to
1) jest wielce prawdopodobne, że typ nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, w jaki sposób jest prowadzony marketing. To, że się tym nie interesował/interesowal, ale miał wylane to jest inna sprawa. Przejrzałem sobie inne grafiki i powiedzmy jasno - to nie była pierwsza zaczepka z ich strony. Jednak Darek nie raz i nie dwa mówił, że on jest od dawania kasy. To
@polaczenieszyfrowane: wprost przeciwnie. Maspex ma całkiem spory dział marketingu i rzadko i niechętnie oddają coś w ręce agencji(agencyj).