Zawsze mam problem z oburzaniem się na tego typu reklamy. Jasne, #!$%@? mnie takie niskie żerowanko na ludzkim buludupy. Tylko, że te miliardy cytowań, podań dalej i #!$%@?ów tylko nabijają im statystykę. Za rok jakiś senior menażer ds. promocji zrobi w powerpoincie prezentacje i wyjdzie, że rozpoznawalność marki skoczyła. Wielki sukces. A to, że nażarli się tej rozpoznawalności na tak #!$%@? pomyśle? Cóż... Za rok już nikt tego nie będzie pamiętał a
Tak to jest jak kolejny PRowiec, lub social media merketing specialist nie ogarnie swym watłym umysłem ze jednak pewnych rzeczy niy wypada mieszać do kampanii.
Widać że tym razem firma obsługujaca Maspex(nie wiem czy sam Maspex jest tutaj winny - to w zależności od tego czy finalny produkt reklamowy ktoś w Maspexie akceptował czy firma obsługujaca miała wolna reke) może pobić Audi z małym powstancem.
Komentarze (478)
najlepsze
@ponury_grabarz: kogo? xDDD
Widać że tym razem firma obsługujaca Maspex(nie wiem czy sam Maspex jest tutaj winny - to w zależności od tego czy finalny produkt reklamowy ktoś w Maspexie akceptował czy firma obsługujaca miała wolna reke) może pobić Audi z małym powstancem.
To chyba podchodzi pod obrazę uczuć religijnych?
"Kreowanie silnie buntowniczego charakteru Tiger uśpiło naszą czujność"
Co? hahahha
Komentarz usunięty przez moderatora