Może jego kanał trzeba traktować z przymrużeniem oka, ale jednak to już przesada, gdy ewidentnie niechlujnie przeprowadzony test prowadzi do zupełnie błędnych wyników i w efekcie na swoim kanale AdBuster fałszywie oczernia usługi jednej z testowanych firm.
Krótka historia o tym gdzie można sobie wsadzić konfrontacje AdBustera.
Kojarzycie pewnie Ad Buster - faceta który wrzuca na YT konfrrontacje telewizyjnych reklam, najczęściej okraszonych żenującym i suchym jak piach na pustyni Gobi żartami.
Wrzucił też serię testów firm kurierskich. Ja oglądając poszczególne odcinki miałem sporo uwag - głównie o tom że te testy są robione po prostu niechlujnie.
Ale ostatnie wideo wg mnie po prostu już rozwaliło system - bo wprost pokazuje ile są warte te konfrontacje.
TL;DW: AdBuster wysłał 2 paczki do Gonciarza do Japonii - a po jakimś czasie ogłosił wyniki, że paczka DHL doszła, a paczka Pocztex nie doszła wcale. Stwierdził, że pocztex zdecydowanie łatwiej nadać, jest tańszy i obsługa sprawniejsza - i by nawet mogła wygrać, gdyby doszła z 1 lub 2 dni po DHL-u. Ale, że nie doszła wcale - wygrywa DHL.
Po czym wrzuca kolejny film, w którym mówi, że tak naprawdę paczka Pocztexu doszła na drugi dzień po DHL, tylko Gonciarza nie było w domu i mu się nie chciało pójść jej odebrać. I zmienił werdykt na REMIS.
Ja rozumiem, że to program rozrywkowy, który trzeba traktować z z przymrużeniem oka - ale jednak nagrywający powinien mieć chociaż minimum odpowiedzialności.
Bo widzicie to? Znany youtubber, który poprzez swoją działalność pewnie ma wpływ na sprzedaż konkretnych marek, bezpodstawnie oczernia Pocztę Polską, bo zrobił niechlujnie test, z którego mu wyszły gówno warte wyniki.
Ale gdyby teraz Poczta Polska zechciała jakąś rekompensatę, to pewnie byłby ból tyłka, że "drugi Sądołów" itp.
Takich kwestii, jak (parafrazując) "w DHL-u mnie rozpoznali, pewnie mogą z tego powodu paczkę puścić szybciej, ale mam na to wyjebane" już nie wspominam, bo te konfrontacje są pełne takich błędów jak autobus ludzi w godziny szczytu...
Pierwsze wideo (prawdopodobnie niedługo zniknie):
Drugie wideo - "Aktualizacja" zaczyna się od [7:31]:
Dobrze że zamiast usunąć film, to zmienił jego tytuł na "NIE OGLĄDAĆ!". Dzięki temu nikt teraz w niego nie kliknie, nawet jak jest w "Na czasie". To doskonale pokazuje jaki adbuster ma stosunek do tego - ważne że leci hajs :)
Czegos tu nie rozumiem, rzekomo to kanal dla gimbazy, nikt z wykopu nie traktuje go powaznie bo sie sprzedaje. Nagle wszyscy hurr durr afera i powaga na czacie bo zle powiedzial o pocztexie? ( ͡º͜ʖ͡º) Cos tu poszlo nie tak wykop
@wrrior: tez nie wiem, ale powiem, ze na poczatku jego kariera go subowalem. Pozniej jak mu odbilo od hajsu to odsubowalem. Nie wiem czemu ludzie sie boja odsubowywac kanaly, ktore stracipy na wartosci :)
Po kiego ch... gość w teście firm KURIERSKICH jedzie do punku nadania, zamiast zamówić odbiór KURIEREM z domu??? W takim przypadku dostępność placówek odpada a na jej miejsce wskakuje czas od zamówienia odbioru do przyjazdu kuriera po paczkę.
Nie swoją tylko kogoś "nieudolność" i nie nieudolność co niedopatrzenie i/lub lenistwo...
@tnt: No - czyli nieudolność - bowiem w podobny sposób organizuje on większość konfrontacji - ot, taka zabawa i show, co wyjdzie to wyjdzie - nie martwię się o jakąkolwiek spójność nawet najprostszej metodyki.
Tyle, że to show wpływa na faktyczne opinie o markach...
I jest aktualizacja...
@tnt: Istnienie aktualizacji w jakiś sposób magicznie sprawiło, że AdBuster nigdy
Komentarze (263)
najlepsze
Nagle wszyscy hurr durr afera i powaga na czacie bo zle powiedzial o pocztexie? ( ͡º ͜ʖ͡º) Cos tu poszlo nie tak wykop
W takim przypadku dostępność placówek odpada a na jej miejsce wskakuje czas od zamówienia odbioru do przyjazdu kuriera po paczkę.
I jest aktualizacja...
Nie szukaj taniej sensacji!
Ps. w płaską Ziemię też wierzysz?
@tnt: No - czyli nieudolność - bowiem w podobny sposób organizuje on większość konfrontacji - ot, taka zabawa i show, co wyjdzie to wyjdzie - nie martwię się o jakąkolwiek spójność nawet najprostszej metodyki.
Tyle, że to show wpływa na faktyczne opinie o markach...
@tnt: Istnienie aktualizacji w jakiś sposób magicznie sprawiło, że AdBuster nigdy