Zaawansowane symulacje fizyki
Demonstracja zaawansowanych sposobów generowania fizyki cząstek, płynów i gazów. Za kilka lat do zobaczenia w grach :)
kamilzierke z- #
- #
- #
- #
- #
- 85
- Odpowiedz
Demonstracja zaawansowanych sposobów generowania fizyki cząstek, płynów i gazów. Za kilka lat do zobaczenia w grach :)
kamilzierke z
Komentarze (85)
najlepsze
Owszem, postęp jest dość dynamiczny. Jednak co innego wyrenderowane demo, a co innego takie efekty osadzone w grze.
@Awganowicz: Dokładnie, te pluginy są rozwijane od kilkunastu lat. Przykładowo taki realflow do symulacji wody itd to za rok ma 20 lat :P Sam się nim bawiłem niecałe 10 lat temu. Taki minutowy render to od kilka do kilkanaście dni renderowania, jeszcze zależny od rozdzielczości i potrzebnych obliczeń.
Szybko na takie efekty w
Owszem, jakieś pojedyncze efekty, w wysokobudżetowych i nielicznych grach, pewnie będą się pojawiać, ale żeby powszechnie i gęsto w ciągu kilku lat - totalnie bez szans.
@s1720nk: W Bad Company 2 zniszczalny byl praktycznie kazdy budynek. Waliles w sciane z granatnika/rakiety/dzialka pojazdu a ta wybuchala, jak bylo zniszczonych odpowiednio duzo scian to wlaczala sie animacja runiecia budynku, a jak ktos byl w srodku to ginal.
Nie bylo to mega realistyczne, bo sciana
Chyba za kilkanaście, jak nie kilkadzięsiąt ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Nie wiem kto daje minusy ale jak się dogrzebie do filmów z prezentacji fizyki i innych możliwości "przyszłości" sprzed ok 10 lat to można stwierdzić, że dzisiaj właśnie to mamy w (nawet tanich) grach. Chodzi głównie o fizykę i efekty cząsteczkowe - czyli rzeczy, które zżerają najwięcej mocy obliczeniowej. Tekstury i rozdzielczość można pominąć bo to po prostu rzeczy, które dostosowuje się