Temat kto tam ma rację jest śliski. Ale z perspektywy jazdy tym większym, gdy już zatrzymasz się przed takim przeszkodnikiem drogowym zadasz sobie kilka pytań: 1. Dlaczego tutaj nikt nie kieruje ruchem. 2. Dlaczego te osobówki tak szybko jadą z naprzeciwka. 3. Dlaczego te moje 40 ton tak wolno rusza.
Masakra jak czytam komentarze ludzi .Boże ile wy macie jadu w sobie , w internecie każdy najmądrzejszy.Nikt nigdy nie popełnił błędu z was ?.Takie akcje widuję często po prostu nie lepiej ustąpić i machnąć rekom ?. Lepiej podjechać pod samą maskę choć było widać że się już wepchnął a no tak mam kamerkę to wstawi je ją do internetu i reszta buraków bez pojęcia będzie komentowała.I wy się dziwcie dlaczego nie działa
@nowy333 Nie dość że wymusza pierwszeństwo to jeszcze ma pretensje do jadącego prawidłowo a według Ciebie to my jesteśmy burakami bo negujemy takie zachowanie
Nie toleruje wymuszania pierwszeństwa ale każdy, kto tak zaciekle krytykuje kierowców ciężarówek, powinien spędzić jeden dzień za kołkiem 40t zestawu. To jest jedyny sposób żeby przekonać się ze manewrowane takim sprzętem odrobinę różni się niż jazda osobówka albo komentowanie filmów na wypoku przed ekranem monitora. Peace (✌゚∀゚)☞
@fruger: dlatego właśnie nie powinno się dawać prawa jazdy na ciężarówkę ludziom, którzy są debilami, furiatami albo obie te rzeczy na raz, jak typ na filmie.
@dcoder: A ja nie znam sytuacji, o której napisałeś teraz. Więc się nie dogadamy :) Ja pisałem o sytuacji, w której osobówka ustępowała pierwszeństwa ciężarówce, ale tak stanęła, że ciężarówka nie miała szans zmieścić się w zakręt.
@deathcoder: Po pierwsze to koleś z ciężarówki ma trochę lepszy widok na drogę, bo siedzi wyżej. Po drugie jak odwalił babola (każdemu raz na jakiś czas się zdarzy), to mógłby przeprosić, a nie rzucać się jak poj??@ny, pokazywać faki i dalej jechać na kolizję. Zresztą co jak co, ale od zawodowych kierowców powinniśmy chyba wymagać trochę więcej niż od takich, co jeżdżą tylko w
Czy to jakiś problem przepuścić tego jednego tira, który musi minąć przeszkodę na drodze i już ruszył? Trzeba dojechać pod samą maskę? Nie oceniam zachowania tirowca, ale kurde nie jest to jakiś problem, on tak szybko jak osobówki nie minie...
@bartez_94 cieć w ciężarówce wymusza pierwszeństwo, zmusza do nagłego hamowania i jeszcze #!$%@? łapami, ale to nieistotne. Widzę twoje wpisy w dyskusjach na temat różnych przepisów drogowych i stwierdzam, że jesteś zwyczajnie upośledzony.
Możecie mnie zminusować, ale... Już w 13 sekundzie auta zaczynają omijać przeszkodę. W 17 sekundzie zza vana już wyjeżdża TIR, który nie miał możliwości osobówki z naprzeciwka zobaczyć wcześniej niż na lewym pasie (tuż za vanem jest skręt w lewo, widać też że to wzniesienie). Miejsce na postój #!$%@?, a kierowca osobówki zachował się jak ostatni burak. I co, gość miał mu całym składem cofać?
Zdrowy rozsądek podpowiada, że jak nie widać to nie jedziesz. Żaden niebezpieczny manewr nie może być wykonany jeśli kierowca nie wie/nie widzi co się dzieje gdzieś dalej (nie wyprzedzasz, nie wyjeżdżasz z podporządkowanej, nie omijasz, itp.)Tym bardziej, że pan tirówka musiał tu ustąpić pierwszeństwa.
Załóżmy na chwilę, że tak było. Czy to go jakoś usprawiedliwia? Chyba nie bardzo. Skoro widzi przeszkodę na drodze, a nie widzi czy może ją bezpiecznie ominąć to daje mu to prawo ryzykowania czyimś życiem? Dla kilku sekund?
Powinien zwolnić, zatrzymać się, upewnić się, że bezpiecznie i zgodnie z przepisami ominie. Dalsze zachowanie pokazuje, że ten pan nie powinien mieć uprawnień do posługiwania się tak niebezpiecznym narzędziem.
@episode: Aha, czyli jak ktoś ma 18 lat, ma samochód rodziców, i jak ma pierwszeństwo to ma przepuszczać wszystkie tiry bo ktoś jedzie parę godzin dziennie tak? Fakt mógł cofnąć, ale to kierowca TIRA widział że jedzie tylko jeden samochód więc mógł poczekać te 12 sekund
@episode: "szacun". na szacunek to trzeba zapracować, a nie pokazać faka i że duży jestem w d... mnie pocałuj. Szacunku dla kierowców tirów to chyba już dawno nikt nie ma. Szajba i chamstwo zmiksowane z poczuciem nieśmiertelności.
Eh taak to takie #!$%@? trudne zatrzymać się i w takiej sytuacji przepuścić ciężarówkę nie? To będzie #!$%@? urągało godności cwaniaka z kamerką. Musi #!$%@? specjalnie dojechać do końca mimo, że ślepy widzi, że ciężarówka już ruszyła. Soorrry ale nie kupuję takich sytuacji. Nawet jeśli gość w ciężarówce popełni błąd można było przepuścić, wykazać się choćby minimalną dobrą wolą...
@deathcoder: Po pierwsze to koleś z ciężarówki ma trochę lepszy widok na drogę, bo siedzi wyżej. Po drugie jak odwalił babola (każdemu raz na jakiś czas się zdarzy), to mógłby przeprosić, a nie rzucać się jak #!$%@?, pokazywać faki i dalej jechać na kolizję. Zresztą co jak co, ale od zawodowych kierowców powinniśmy chyba wymagać trochę więcej niż od takich, co jeżdżą tylko w
Komentarze (192)
najlepsze
1. Dlaczego tutaj nikt nie kieruje ruchem.
2. Dlaczego te osobówki tak szybko jadą z naprzeciwka.
3. Dlaczego te moje 40 ton tak wolno rusza.
Nie dość że wymusza pierwszeństwo to jeszcze ma pretensje do jadącego prawidłowo a według Ciebie to my jesteśmy burakami bo negujemy takie zachowanie
Przecież nie chodzi o to że to tirowiec, tylko o konkretną sytuację.
Nie ważne czy tir, czy rower czy hulajnoga...
Ja pisałem o sytuacji, w której osobówka ustępowała pierwszeństwa ciężarówce, ale tak stanęła, że ciężarówka nie miała szans zmieścić się w zakręt.
@deathcoder: Po pierwsze to koleś z ciężarówki ma trochę lepszy widok na drogę, bo siedzi wyżej. Po drugie jak odwalił babola (każdemu raz na jakiś czas się zdarzy), to mógłby przeprosić, a nie rzucać się jak poj??@ny, pokazywać faki i dalej jechać na kolizję. Zresztą co jak co, ale od zawodowych kierowców powinniśmy chyba wymagać trochę więcej niż od takich, co jeżdżą tylko w
Już w 13 sekundzie auta zaczynają omijać przeszkodę. W 17 sekundzie zza vana już wyjeżdża TIR, który nie miał możliwości osobówki z naprzeciwka zobaczyć wcześniej niż na lewym pasie (tuż za vanem jest skręt w lewo, widać też że to wzniesienie). Miejsce na postój #!$%@?, a kierowca osobówki zachował się jak ostatni burak. I co, gość miał mu całym składem cofać?
Zobaczcie zdjęcie, czerwona linia to miejsce w
Zdrowy rozsądek podpowiada, że jak nie widać to nie jedziesz. Żaden niebezpieczny manewr nie może być wykonany jeśli kierowca nie wie/nie widzi co się dzieje gdzieś dalej (nie wyprzedzasz, nie wyjeżdżasz z podporządkowanej, nie omijasz, itp.)Tym bardziej, że pan tirówka musiał tu ustąpić pierwszeństwa.
Załóżmy na chwilę, że tak było. Czy to go jakoś usprawiedliwia? Chyba nie bardzo. Skoro widzi przeszkodę na drodze, a nie widzi czy może ją bezpiecznie ominąć to daje mu to prawo ryzykowania czyimś życiem? Dla kilku sekund?
Powinien zwolnić, zatrzymać się, upewnić się, że bezpiecznie i zgodnie z przepisami ominie. Dalsze zachowanie pokazuje, że ten pan nie powinien mieć uprawnień do posługiwania się tak niebezpiecznym narzędziem.
@100piwdlapiotsza: Przeca napisał, że on z kierowcą tira ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@deathcoder: Po pierwsze to koleś z ciężarówki ma trochę lepszy widok na drogę, bo siedzi wyżej. Po drugie jak odwalił babola (każdemu raz na jakiś czas się zdarzy), to mógłby przeprosić, a nie rzucać się jak #!$%@?, pokazywać faki i dalej jechać na kolizję. Zresztą co jak co, ale od zawodowych kierowców powinniśmy chyba wymagać trochę więcej niż od takich, co jeżdżą tylko w