Typowa akcja gdzieś na Zadupiu Wielkim w Polsce. Robole powinni postawić odpowiednie znaki w obydwu stron ostrzegające o niebezpieczeństwu oraz o ograniczeniu prędkości do 30km/h. Albo nawet 20km/h dla ich własnego bezpieczeństwa. A dopiero później zatrzymywac się i coś robić. Druga sprawa to taka, że nagrywający nie powinien tak zapieprzać widząc, że są jakieś roboty drogowe. Koniec kropka. Trzeba być przewidywalnym, a nie jechać na ślepo przed siebie nie patrząc się na
@wojtaz131: A co robią w 15 s filmu? Stoi gościu na pomarańczowo i wiesza znaki. Coś się zaświeciło gościowi z osobówki w baniaku ? Inna sprawa że te znaki w ogóle nie działają Może jakiś promil jedzie te 30 jak jest znak i roboty drogowe.
Miałem ostatnio na trasie coś podobnego. 110 km/h, stoi ciężarówka na poboczu. Omijam ją prawidłowo z kierunkowskazem, na już wysokości ciągnika ten wbija lewy kierunkowskaz i zaczyna zawracać. Nawet nie zdążyłbym zahamować...
Kierowca ciężarówki matoł i wymusza pierwszeństwo, bezsprzecznie źle się zachował. Natomiast kierowca osobówki też trochę od siebie dołożył. Musiał wcześniej widzieć że ciężarówka wymusza i się ryje, a ten zamiast przyhamować i go przepuścić skoro już się wpieprzył to się tam jeszcze wpycha. Podobna logika jak u Januszy "widzę że mi wyjeżdża z podporządkowanej ale zacznę hamować później i se jebnę, a co".
janusze transportu zatrudniają byle kogo, byle taniej, gadałem ostatnio z właścicielem który zwolnił dyscyplinarnie dwóch kierowców, mówi że i tak pracę znają bez problemu bo nie ma kto jeździć
jeśli ludzie nie mogą zrozumieć dlaczego więcej argumentów miał cieżarowiec to nie ma sensu prowadzic jakiejkolwiek dyskusji. Zawsze przy takiej sytuacji kiedy widzę auto na poboczu ( biorę pod uwagę auta które próbują ominąć samochód) i nie rozpędzam się jak kierowca osobówki (BO MAM PRZECIEZ PIERSZENSTWO)
@syjusz: jak dla mnie to nie w tym jest problem, o czym piszesz, tylko w tym, że te śmierdzące półmózgi z tirów jeżdżą, jakby sami byli na drodze. Problem w tym, że wyprzedzają na autostradzie zajeżdżając drogę, stanowią zagrożenie nawet na trzeźwo. Dlatego uważam, że takim miszczom kierownicy należy się za każdym razem solidna edukacja. Przykładowo, kiedy tirowiec w końcu po 2 minutach wyprzedzi innego tirowca, można go wyprzedzić, najlepiej
@noitakto: wątpię, żeby ci idioci się czegokolwiek nauczyli. Teraz kierowcą ciężarówki zostajesz, jak już jesteś totalnym przegrywem i tylko tak możesz wyżyć się na innych, że zablokujesz autostradę na pół godziny.
Komentarze (192)
najlepsze
@sowiq: Drogowiec w 0:15 był jeszcze bardziej przewidujący. Schował się za znakiem, bo widział co się święci.
Natomiast kierowca osobówki też trochę od siebie dołożył. Musiał wcześniej widzieć że ciężarówka wymusza i się ryje, a ten zamiast przyhamować i go przepuścić skoro już się wpieprzył to się tam jeszcze wpycha.
Podobna logika jak u Januszy "widzę że mi wyjeżdża z podporządkowanej ale zacznę hamować później i se jebnę, a co".
A Ci pracownicy swoją drogą też nieźli są...
Zawsze przy takiej sytuacji kiedy widzę auto na poboczu ( biorę pod uwagę auta które próbują ominąć samochód) i nie rozpędzam się jak kierowca osobówki (BO MAM PRZECIEZ PIERSZENSTWO)