Niesamowity efekt dodania dymu do animacji przechwytywania ruchu
![Niesamowity efekt dodania dymu do animacji przechwytywania ruchu](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_GGY5h6O8ACtvmq1Z1ox9lw5kGCRA2h3H,w300h194.jpg)
Jeden z użytkowników reddita tworzy niesamowite rendery w blenderze dodając cząsteczkowe efekty dymu na motion capture. 18 godzinne wypalanie 140GB na i7 6700K, potem 16 godzin renderowania na GTX 1080. Rozmycie w ruchu dodane w After Effects. W powiązanych kilka innych ciekawych prac.
![Mesk](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Mesk_GEVRj8WS4M,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 61
- Odpowiedz
Komentarze (61)
najlepsze
źródło: comment_D672aEMA3A0JGSJaBt15NhRTAvnHbD1a.jpg
Pobierzźródło: comment_Jm0i89LtZSazI3CI3XFRqwYRsrwCNhcH.jpg
Pobierzhttps://en.wikipedia.org/wiki/Euler_equations_(fluid_dynamics)
@corrino: Czyli po 2 dniach pracy miałeś jak jedna cząstka odbija się od drugiej? Czy może miałeś super klaster z 1000 sztuk 486? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Kolego, proponuję wyjmij kijka
Komentarz usunięty przez moderatora
@Mesk: Sądzę, że właściwsze byłoby użycie wyrażenia "animacji przechwyconego ruchu", bo na filmiku nikt czynności przechwytywania ruchu nie animuje.
#grammarnazi #angielskiztuskiem
Nie wiem, zasady wcale nie są trudne, widać po prostu nieobycie i konfuzję spowodowaną brakiem przypadków.
GitHub - keijiro Skinner
źródło: comment_9pyr4UJiMBvhzoQcleS1OzynjhoSMK49.gif
Pobierzhttps://youtu.be/NnArC23o0hQ
oglądać od 4:30
Komentarz usunięty przez moderatora