Trochę nie chce mi się wierzyć, że bank tak po prostu to wysłał, bez powiadomienia, bez akceptacji. Na załączonym obrazku widać, że operacja proponowała była na 05.04.2017 i jak widać samoczynnie przelew nie został wysłany, tylko dalej oczekuje na akceptacje. Dwa, że korzystałem z tego i za każdym razem musiałem zaakceptować przelew plus dostałem powiadomienie o przelewie wychodzącym w aplikacji (jak to jest za każdym razem gdy płace kartą, zlecam przelew, dostaje
@lolek43: Nie oczekuj faktów na wykopie, tutaj liczy się sensacja. ( ͡°͜ʖ͡°) OP pisze, że ma włączoną autoryzację mobilną i tam widać historię wszystkich autoryzacji, co jest bzdurą, bo transakcje w aplikacji mobilnej autoryzuje się wyłącznie PINem, a nie przez SMS czy mobilną autoryzację.
@TeslaX w serwisie wybierze zakładkę: Pasaż - Usługi - Dyspozycje - Złóż wniosek - Kategoria rachunki - Wypowiedzenie w części lub całości ;) Pozdrawiamy, Zespół mBanku.
@mBank : Wyręczam was, skopiujcie sobie lepszy szablon --------------------------------- Drogi {name}
Jest nam niezmiernie {randomfeeling} z powodu zaistniałej sytuacji. Mając na uwadze nasza dalszą współpracę, zachęcamy do kontaktu z naszym {sectiontitle} pisząc na adres {randomemail}. Podana przez Ciebie sytuacja {nevereverdetector} się jeszcze nie wydarzyła. Jest to dla nas zupełna nowość. Wiemy, że zgromadzone środki na koncie muszą być bezpieczne. Przypominamy także że informacje o saldzie nie są
@projektant_doktorant Spokojnie, wierzę. Ale to nie zmienia nic, bo każdy bank w jakim miałem konto, miał minusy i czasami nawet alior sync wydzwaniał do mnie. Grosze znikające z konta mbanku to problem z dawnych lat. Sam nawet tego doświadczyłem, ale na drugi dzień oddali kasę sami z sobie. Nic nie zgłaszałem. To jakiś błąd systemu. Tylko dziwi mnie fakt, że po tylu latach wciąż obecny.
Na stronie mBanku czy na aplikacji jest ostatnio tak że pojawiają się propozycje zleceń stałych dla ostatnio wykonanych przelewów (co mi się osobiście nie podoba)i bardzo łatwo ją aktywować. Może tak się stało tym razem. Sprawa nie do końca wyjaśniona a już afera.
Komentarze (148)
najlepsze
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
to mnie skręca.
@palint: Bardzo ciężka choroba.
Na załączonym obrazku widać, że operacja proponowała była na 05.04.2017 i jak widać samoczynnie przelew nie został wysłany, tylko dalej oczekuje na akceptacje. Dwa, że korzystałem z tego i za każdym razem musiałem zaakceptować przelew plus dostałem powiadomienie o przelewie wychodzącym w aplikacji (jak to jest za każdym razem gdy płace kartą, zlecam przelew, dostaje
prześlij na adres pomoc@mbank.pl numer reklamacji, postaramy się pomóc.
Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@dziki_pl: zapomniałeś dodać ᶘᵒᴥᵒᶅ
---------------------------------
Drogi {name}
Jest nam niezmiernie {randomfeeling} z powodu zaistniałej sytuacji. Mając na uwadze nasza dalszą współpracę, zachęcamy do kontaktu z naszym {sectiontitle} pisząc na adres {randomemail}. Podana przez Ciebie sytuacja {nevereverdetector} się jeszcze nie wydarzyła. Jest to dla nas zupełna nowość. Wiemy, że zgromadzone środki na koncie muszą być bezpieczne. Przypominamy także że informacje o saldzie nie są
osobiście nie podoba)i bardzo łatwo ją aktywować. Może tak się stało tym razem. Sprawa nie do końca wyjaśniona a już afera.
@machckm: ale wiesz, że całą tę funkcję propozycji można łatwo wyłączyć?