Proszę was o "Wykop Efekt".
W dniach 23-28.03 tego roku klienci Alior Bank w tym T-Mobile bankowe oraz BPH nie mogli dostać się do swoich pieniędzy a "BANK" po raz kolejny nazywał to "tymczasowymi problemami". O ile Alior jakoś radził sobie z obsługa klientów, to t-mbankowe schowało głowie w piasek i udawało ze nic się nie dzieje. Była to największa awaria Aliora do tej pory.
Co możesz z tym zrobić?
1. Polub profil
T-Mobile Usługi Bankowe - Nie jestem zadowolony z usług TMBankowe , aby ostrzec innych.
2. Jeśli jesteś klientem T-Mobile Bankowe, Alior Banku, lub banku BPH złóż reklamacje za okres 23-28.03.2017 – A PIENIĄDZE PRZEKAŻCIE NA SZCZYTNY CEL.
"Tymczasowe problemy" trwają nadal - co jakiś korzystanie ze strony kończy się "Connection Error" w trakcie przelewu. Cyrk kreatywnego marketingu również trwa nadal. Profil społeczności który stworzyłem na FB został zbanowany na ich fanpage'u po 24h a jego wiadomości usunięte. Oczywiście TMbankowe twierdzi ze nie kasują żadnych komentarzy. Aha.. cenzura najlepsza forma marketingu.
Ktoś zapyta – zgłaszałeś sprawę? A i owszem rożnymi kanałami dostępu:
- Po zalogowaniu online
- Wirtualny oddział do konsultanta audio/video nie można się dobić.
- Na czacie nie mogą cie z-autentykować wiec nie mogą dokonać obsługi rachunku w tym przejęcia zgłoszenia.
- Telefon oto przykład:
Nie daje się spuszczać na drzewo od początku tego roku, bo już jakiś czas widać na stronie owy "Connection Error". Wreszcie wywalczyłem odszkodowanie na zawrotna sumę 200PLN. Te pieniądze tak jak w przypadku
Vectra - Nie jestem zadowolony z usług Vectra trafiły już do
TOZ Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu - profil prawdziwy
Jeśli Cie przekonałem:
1. Polub
T-Mobile Usługi Bankowe - Nie jestem zadowolony z usług TMBankowe , aby ostrzec innych.
2. Jako klient T-Mobile Bankowe, Alior Banku, lub banku BPH złóż reklamacje za okres 23-28.03.2017
W reklamacji powołaj się na brak dostępu do obsługi ROR w dniach 23.03-28.03 przez żaden z kanałów w tym: wirtualny oddział, telefonicznie, przez aplikacje mobilna. Pamiętajcie również aby zaznaczyć ze chcecie otrzymać odpowiedz w formie pisemnej - będą musieli odpowiedzieć pocztą tradycyjną ;)
Komentarze (1)
najlepsze