Najlepsze w tym projekcie jest to, ze mimo braku produkcji seryjnej wersji oni juz zaprezentowali torowe GT xD to sa zarty z inwestorow...ciekawe czy jeszcze ktos przelewa im kasiure, bo gdyby to stanelo w takim momencie (co sie chyba dzieje...) to by bylo marnotrawstwo godne Polski...
@sromer: przygotowanie samochodu torowego przed drogowym to akurat dobra droga, wiele innych marek szło lub nadal idzie takim tropem (Ginetta, Sin, Praga...).
Nie ma dramatu jesli chodzi o bryłe, tylko po co to ksero ze (nie az tak) starego ferrari - charakterystyczne linie zderzaka... oraz : karbonfajber bicz ! Jednak widac, zze to nie takie proste zrobic premium wnetrze itd. To mi wyglada na reke michala aniola szpachli ^^
@d4t4: Gdyby powstalo realnie pewnie tego kleju az tyle by nie bylo :)
Front ma nawiazanie do modeny to fakt, patrzac na bok i przod ta podobizna zanika. Jak byl pokazywany w wersji torowej to front wygladal lepiej i powinni to utrzymac. uwazam jednak ze bylo wiele supersamochodow (nawet prototypow) ktore wygladaly gorzej i naprawde nie jest to tragedia. Oczywiscie pisze tylko o wygladzie, nie jakosci wykonanej na fotkach, opcji napedu,
To śmierdzi przekrętem na kilometr. Tyle lat ciągnięcia kasy od inwestorów, obietnic, a efekt końcowy to jakiś rozpadający się "ulep". Kurna w podstawówce ładniej sklejałem modele z "Małego Modelarza", szlifowałem nadmiar wikolu i butaprenu żeby było estetycznie. A tutaj kuźwa jadą na targi z takim #!$%@? Passatem B6 zrobionym z dwóch Passatów i przystanku. No przekręt jak ta lala. Nie zdziwię się, jak za kilka lat będzie z tego kolejna afera, że
Kuźwa robią wielkie i ciezkie auto, zamiast zacząc od czegoś małego, gdzie dając nawet silnik 400-500 KM można poczuć radośc z jazdy. Nauczyc się i pchać się dalej.
@text: Sęk w tym że oni nie robią tego auta żeby je zrobić, tylko aby co chwila nowymi konceptami, wizualizacjami czy informacjami o podpisaniu umowy z "potentatem rynku motoryzacyjnego" wabić nowych inwestorów i wyłudzać kase.
Skoro wszyscy tutaj już się rozmarzyli o powrocie polskiej motoryzacji i nowych Syrenkach czy Polonezach, to tylko przypomnę że w naszym cudownym kraju, mimo że podstawia się Januszerii pod nos samochody proste, tanie i jednocześnie funkcjonalne (vide Citroen C-Elyse czy Fiat Tipo), szczytem marzeń jest niemiecka limuzyna klasy premium albo prawie premium, z dieslem (tylko po to by przemieszczać się po kilka km dziennie) i z zawieszeniem w którym pojawią się chińskie
@blvckwhiteblvck: Ale były ciekawe sportowe auta Leopard rodzimej produkcji. I w 2014 firm upadła. W Polsce nie ma klasy średniej na tyle zamożnej aby kupować normalne auta. A nie ma jej z powodu opodatkowania pracy i blokowania rozwoju przez instytucje takie jak US. No ale ludzie to debile, ciągle głosują w wyborach na socjalistów, więc sytuacja raczej się nie zmieni.
blvckwhiteblvck: Aha,sprzedaż podporządkowana firmom (?!) jest niereprezentatywna, ponieważ oczywiście szanse na to że grupa docelowa się tymi samochodami zainteresuje wynosi zero.
Jak kisnąłem rok trmu z wykopków wierzących w sukces z tego gównosamochodu to dostałem tonę minusów i byłem wyzwany, że to przez takich jak ja u nas nic się nie udaje.
Komentarze (229)
najlepsze
Front ma nawiazanie do modeny to fakt, patrzac na bok i przod ta podobizna zanika.
Jak byl pokazywany w wersji torowej to front wygladal lepiej i powinni to utrzymac.
uwazam jednak ze bylo wiele supersamochodow (nawet prototypow) ktore wygladaly gorzej i naprawde nie jest to tragedia.
Oczywiscie pisze tylko o wygladzie, nie jakosci wykonanej na fotkach, opcji napedu,
bedzie "produkowana" przez kolejne 10 lat.
Typowy polski skok na kase. #!$%@? start-upy.
Teraz kisnę jeszcze raz.