Witam,
Chciałem wam przedstawić sytuację: Jak serwis Samsunga traktuję swoich dobrych i wiernych klientów kupujących ich flagowce. Dodam tylko iż chodzi o s7 edge który podobno spełnia normę wodoszczelności ip68.
Poniżej wrzucam treść korespondencji z Samsungiem oraz mojego maila którego ja im wysłałem. Nie przyszedłem tutaj płakać jaki to jestem biedny, ale zwrócić waszą uwagę na to, że to co deklaruje producent jest fikcją na potrzeby marketingu. Dla potwierdzenia wrzucam wam fotkę zgłoszenia oraz raportu z pseudo naprawy Korespondencja poniżej:
Witam, w dniu 29.02.2016 roku zakupiłem przedpremierowo Samsunga Galaxy s7 Edge. Telefon odebrałem w dniu premiery i byłem z niego bardzo zadowolony. Niestety po 3 miesiącach zdarzył się dość nieoczekiwany incydent.Z racji jednego z zawodów który wykonuje tj. przewodnik nurkowy bardzo często wykorzystuję telefon do dokumentacji wspólnych wyjazdów z klientami. Decyzja o zakupie została podyktowana posiadaniem przez smartfon normy ip 68. Podczas robienia zdjęcia na brzegu jeziora telefon wyślizgnął mi się z ręki i upadł do wody na głębokość około 10 cm i na czas około 5 sekund.. Niezwłocznie wyciągnąłem telefon, jednak telefon już się nie włączył. Telefon został odłożony w suche i ciepłe miejsce jednakże nadal nie pracował. Udałem się zaraz po powrocie z wyjazdu do Samsung Brand Store w Poznaniu w Starym browarze. Telefon został przyjęty do serwisu. Poinformowałem pracownika serwisu iż bardzo zależy mi na czasie gdyż za tydzień wyjeżdżam na 9 miesięczny kontrakt do USA. 6 dnia po oddaniu telefonu do serwisu otrzymałem telefon z firmy Regenersis iż telefon został zalany i nastąpiło to z mojej winy gdyż nie domknąłem klapki od karty sim. Oczywiście wyraźnie zaprotestowałem na taką opinię serwisu gdyż po pierwsze telefon przed upadkiem do wody działał bez zarzutu a po drugie telefon informuję za każdym razem gdy takowa tacka nie jest poprawnie zakmnięta. Ani jedna ani druga sytuacja nie miała miejsca. Jednocześnie zaraz po wyciągnieciu telefonu z wody sprawdziłem czy tacka była zamknięta ( oczywiście była ). Po powrocie do domu wyciągnąłęm tackę a z telefonu wylała sie woda. Serwis zaproponował naprawę płatną na którą oczywiście się nie zgodziłem gdyż uważam iż nie ma w tym mojej winy. Jednocześnie w tym samym dniu udałem się zakupić kolejną sztukę galaxy s7 edge gdyż jest to bardzo dobry telefon a ja musiałem mieć kontakt ze światem podczas wyjazdu na kontrakt.Telefonu nie odebrałem z brandstore w starym browarze gdyż nie było mnie już w kraju. Zaraz po powrocie udałem się do brandstore celem zasięgnięcia opini co zrobić w wypadku gdy nie zgadzam się z opinią serwisu?. Uprzejma obsługa doradziła mi kontakt mailowy z producentem i tak właśnie czynię. Telefon do tej pory znajduję sie w brandstore Poznań stary browar. Chciałbym zaznaczyć iż jestem fanem serii S i do tej pory wyrażałem się zawsze o niej w samych superlatywach. Posiadałem flagowce z samsunga począwszy od serii galaxy s2. Aktualnie posiadam w swojej firmie 3 samsungi Galaxy s7 ( plus ten niesprawny ), 2 Galaxy s6 edge oraz edge plus oraz jako zastępcze dwie sztuki galaxy s5. Dodatkowo feralny galaxy s7 edge został zarejestrowany programie s7 guard. Proszę o ponowne rozpatrzenie mojej reklamacji gdyż sprawa stawia producenta w słabym świetle. Liczę na ponowne pozytwne ropatrzenie mojej reklamacji.
Poniżej korespondencja z Samsungiem. Najstarsze na samym dole. Kopiowane z outlooka
Numer referencyjny Klienta: 2710984659 .
Numer zgłoszenia Email: 9185758 .
Przy kontakcie z infolinią prosimy o powołanie się na Nr Klienta.
Szanowny Panie Tomaszu,
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
Bardzo przepraszam za pomyłkę w poprzedniej wiadomości. Sprawa nie dotyczyła pękniętego wyświetlacza, jednakże dalszy sens wiadomości został zachowany.
Technik serwisu podczas oględzin telefonu nie stwierdził usterki fabrycznej telefonu, która doprowadziłaby do ingerencji cieczy w urządzeniu. W związku z tym realizacja naprawy urządzenia może odbyć się na warunkach odpłatnych.
Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo, formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.
Zachęcam również do odwiedzenia naszej strony samsung.pl oraz społeczności, gdzie znajdzie Pan najnowsze informacje o produktach Samsung oraz wsparcie techniczne.
*koszt połączenia wg taryfy operatora.
Pobierz i zaktualizuj oprogramowanie Twojego telefonu do najnowszej wersji przez program Smart Switch lub KIES.
Po szczegóły zapraszamy do odwiedzenia strony: Smart Switch lubKies
Uwaga: Aktualizacja oprogramowania powoduje skasowanie wszystkich danych zapisanych w telefonie.
Przed aktualizacją należy wykonać kopię ważnych danych.
Z pozdrowieniami,
Paulina Pakuła
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 801 1SAMSUNG
801 172 678 (pon.-pt. 8-20, sob. 8-17)
www.samsung.pl
społeczność samsung
---------- Wiadomość oryginalna ----------
Od:Tomasz Stasiński
Wyślij: Wt 4. kwi 2017, 09:12:48
Do: sepol.contactus@samsung.com
Temat: RE: RE: RE: Samsung S7 Edge nie uznana reklamacja
Witam,
Proszę jeszcze raz przeczytać naszą korespondencję gdyż mam wrażenie, że nie wie Pan o czym Pan piszę. Sprawa dotyczy telefonu który jest nieszczelny i nie spełnia normy ip68 a Pan piszę mi o pękniętym wyświetlaczu…
Pozdrawiam/Best regards
Tomasz Stasiński
From: Samsung Electronics Polska [mailto:sepol.contactus@samsung.com]
Sent: Monday, April 03, 2017 12:43 PM
To: biuro@statom-electric.pl
Subject: Re: RE: RE: Samsung S7 Edge nie uznana reklamacja
Numer referencyjny Klienta: 2710984659 .
Numer zgłoszenia Email: 9099480 .
Przy kontakcie z infolinią prosimy o powołanie się na Nr Klienta.
Szanowny Panie Tomaszu,
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
Gwarancja, jaką firma Samsung obejmuje produkowane urządzenia przewiduje bezpłatną naprawę wszelkich usterek fabrycznych prze okres dwóch lat od daty zakupu. Zgodnie z piątym punktem warunków gwarancji, uszkodzenia takie jak zalanie, pęknięcie obudowy czy wyświetlacza, rysy oraz przetarcia nie są objęte ochroną gwarancyjną.
Na podstawie przesłanych danych ustaliłem, iż technik serwisu w trakcie oględzin urządzenia nie wykrył wady fabrycznej, która mogła by być przyczyną pęknięcia wyświetlacza, dlatego też nie miał możliwości dokonać wymiany uszkodzonego elementy w ramach gwarancji.
W tej sytuacji z przykrością muszę podtrzymać dotychczasowe stanowisko serwisu. Obecnie pozostaje jedynie odpłatna naprawa telefonu.
Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo, formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.
Zachęcam również do odwiedzenia naszej strony samsung.pl oraz społeczności, gdzie znajdzie Pan najnowsze informacje o produktach Samsung oraz wsparcie techniczne.
*koszt połączenia wg taryfy operatora.
Pobierz i zaktualizuj oprogramowanie Twojego telefonu do najnowszej wersji przez program Smart Switch lub KIES.
Po szczegóły zapraszamy do odwiedzenia strony: Smart Switch lubKies
Uwaga: Aktualizacja oprogramowania powoduje skasowanie wszystkich danych zapisanych w telefonie.
Przed aktualizacją należy wykonać kopię ważnych danych.
Z pozdrowieniami,
Michał Siwek
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 801 1SAMSUNG
801 172 678 (pon.-pt. 8-20, sob. 8-17)
www.samsung.pl
społeczność samsung
---------- Wiadomość oryginalna ----------
Od:Tomasz Stasiński
Wyślij: Pn 27. mar 2017, 19:57:31
Do: sepol.contactus@samsung.com
Temat: RE: RE: Samsung S7 Edge nie uznana reklamacja
Niestety nie mogę się zgodzić z Pańską opinią gdyż występuje tu nieścisłość. Skoro telefon spełnia normę ip 68 to jakim cudem telefon mógł ulec zachlapaniu?? Jak to możliwe by telefon spełniający normę ip 68 umożliwiał powstawanie wilgoci w środku? Technik podczas kontaktu telefonicznego wyraźnie wskazał na uszczelnienie tacki z karty sim. Jeżeli ona jest nieszczelna to jest to wada produktu. Zmuszacie mnie Państwo do ujawnienia i nagłośnienia całej sprawy w mediach społecznościowych oraz wystąpienie do rzecznika praw konsumenta z którym już prowadziłem wstępne rozmowy. Myślę iż wizerunkowo Samsung na pewno nie skorzysta na tej sytuacji. Proszę o ostateczną odpowiedź gdyż chciałbym rozwiązać sprawę polubownie jednakże wasze stanowisko nie daje tej możliwości.
Pozdrawiam/Best regards
Tomasz Stasiński
From: Samsung Electronics Polska [mailto:sepol.contactus@samsung.com]
Sent: Monday, March 27, 2017 7:24 PM
To: biuro@statom-electric.pl
Subject: Re: RE: Samsung S7 Edge nie uznana reklamacja
Numer referencyjny Klienta: 2710984659 .
Numer zgłoszenia Email: 9084319 .
Przy kontakcie z infolinią prosimy o powołanie się na Nr Klienta.
Szanowny Panie Tomaszu,
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
Jest mi niezwykle przykro z powodu zaistniałej sytuacji, postaram się wyjaśnić te kwestie.
Na podstawie przesłanych informacji udało mi się prześledzić historię serwisową telefonu Galaxy S7 Edge o numerze IMEI 357329071029039.
Ustaliłem, iż w trakcie diagnostyki telefonu, technik autoryzowanego serwisu firmy Samsung stwiedził uszkodzenia spowodowane zawilgoceniem urządzenia, które nie powstały w wyniku wady fabrycznej sprzętu.
Gwarancja jaką firma Samsung obejmuje produkowane urządzenia przewiduje bezpłatną naprawę wszelkich usterek fabrycznych przez okres dwóch lat od daty zakupu.
Zgodnie z piątym punktem warunków gwarancji, uszkodzenia takie jak zalanie, pęknięcie obudowy czy wyświetlacza, rysy oraz przetarcia nie są objęte ochroną gwarancyjną. W takiej sytuacji pozostaje jedynie odpłatna naprawa.
Ciecz mogła dostać się do telefonu na wiele sposobów, na przykład przez zachlapanie, lub w skutek kondensacyjny, gdy drastycznie zmieni się temperatura urządzenia.
W obecnej sytuacji, z przykrością zmuszony jestem do podtrzymania obecnego stanowiska serwisu. Nadal możliwa jest do przeprowadzenia odpłatna naprawa telefonu.
Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo, formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.
Zachęcam również do odwiedzenia naszej strony samsung.pl oraz społeczności, gdzie znajdzie Pan najnowsze informacje o produktach Samsung oraz wsparcie techniczne.
*koszt połączenia wg taryfy operatora.
Pobierz i zaktualizuj oprogramowanie Twojego telefonu do najnowszej wersji przez program Smart Switch lub KIES.
Po szczegóły zapraszamy do odwiedzenia strony: Smart Switch lubKies
Uwaga: Aktualizacja oprogramowania powoduje skasowanie wszystkich danych zapisanych w telefonie.
Przed aktualizacją należy wykonać kopię ważnych danych.
Z pozdrowieniami,
Michał Siwek
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 801 1SAMSUNG
801 172 678 (pon.-pt. 8-20, sob. 8-17)
www.samsung.pl
społeczność samsung
---------- Wiadomość oryginalna ----------
Od:Tomasz Stasiński
Wyślij: N 26. mar 2017, 21:43:56
Do: sepol.contactus@samsung.com
Temat: RE: Samsung S7 Edge nie uznana reklamacja
Witam,
W załączniku przesyłam potrzebne dokumenty
Nr imei urządzenia to: 357329/07/102903/9
Pozdrawiam/Best regards
Tomasz Stasiński
From: Samsung Electronics Polska [mailto:sepol.contactus@samsung.com]
Sent: Wednesday, March 22, 2017 4:19 PM
To: biuro@statom-electric.pl
Subject: Re: Samsung S7 Edge nie uznana reklamacja
Numer referencyjny Klienta: 2710984659 .
Numer zgłoszenia Email: 9033285 .
Przy kontakcie z infolinią prosimy o powołanie się na Nr Klienta.
Szanowny Panie Tomaszu,
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
W celu dokładnego zapoznania się ze sprawą bardzo proszę o dosłanie dodatkowych informacji oraz kopii dokumentów:
- kopię dowodu zakupu
- kopię kart i raportów napraw
- numer IMEI
Mając powyższe dokumenty będę w stanie zweryfikować sprawę i zająć się jej rozpatrzeniem.
Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo, formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.
Zachęcam również do odwiedzenia naszej strony samsung.pl oraz społeczności, gdzie znajdzie Pan najnowsze informacje o produktach Samsung oraz wsparcie techniczne.
*koszt połączenia wg taryfy operatora.
Pobierz i zaktualizuj oprogramowanie Twojego telefonu do najnowszej wersji przez program Smart Switch lub KIES.
Po szczegóły zapraszamy do odwiedzenia strony: Smart Switch lubKies
Uwaga: Aktualizacja oprogramowania powoduje skasowanie wszystkich danych zapisanych w telefonie.
Przed aktualizacją należy wykonać kopię ważnych danych.
Z pozdrowieniami,
Konrad Nawrocki
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 801 1SAMSUNG
801 172 678 (pon.-pt. 8-20, sob. 8-17)
www.samsung.pl
społeczność samsung
---------- Original Message ----------
From:Tomasz Stasiński
Sent: Tue 21. Mar 2017, 19:24:22
To: sepol.contactus@samsung.com
Subject: Samsung S7 Edge nie uznana reklamacja
Szczegółowy opis problemu przesyłam w pliku pdf. z powodu ograniczenia ilości znaków Model: null
Numer seryjny: 357329/07/102903/3
Data zakupu: 03/09/2016
Telefon:
Nazwisko, Imię: Stasiński, Tomasz
Twoja opinia.
Szanowni Państwo. Dziękujemy za kontakt. Uprzejmie prosimy o przedstawienie Państwa opinii dotyczącej udzielonej odpowiedzi. Pozwoli nam to udoskonalić jakość naszej obsługi i jak najlepiej dopasować ją do Państwa potrzeb
Komentarze (21)
najlepsze
Należy skontaktować się z obsługą klienta (globalną, albo USA) w języku angielskim.
Miałem tak z telefonem Apple. Polski serwis się wypiął i stwierdził, że nic nie zrobi bo wg. ich testów bateria nie jest uszkodzona. Amerykański stwierdził, że takich testów jak polski serwis zrobił to oni na
Skoro natomiast usterkę wykryłeś po 3 miesiącach od dnia zakupu, to domniemywa się, że wada tkwiła w urządzeniu już w dniu jego wydania. To sprzedawca musi wykazać, że było inaczej.
To samo jest u apple.
Tak samo jest z certyfikatami jakości ISO serii 9000 - ten certyfikat nie gwarantuje jakości, a jedynie stwierdza, że produkowany wyrób jest powtarzalny w przyjętych granicach błędu pomiarowego.