@uknot: nie jest tak źle. Po pierwsze primo: wygląda jak okrągłe 256p, a po drugie primo: dzięki temu do końca nie wiadomo o co chodzi w filmiku, więc świetnie budowane są emocje
@awiner: Lajkonikowi tłumaczę: podobna kariera, jak kariera pilota. Czyli najpierw szkolenie (minimum jedno, ale bywa więcej). Potem egzamin teoretyczny, potem praktyczny. I masz prawo odpalić maszynę, ale pracy raczej nie dostaniesz, bo zostają godziny do wyjeżdżenia pod nadzorem. Dalej jeśli chodzi o pracę - dostaniesz najmniej płatną, u najtańszego przewoźnika. Bo każdy droższy przewoźnik ma wymagania głównie w postaci godzin wyjeżdżonych u tańszych przewoźników. Jak zostaniesz mechanikiem w IC to
BTW Czemu nie dają lepszy hamulców do pociągów, szyny nie wytrzymają? Przecież jakby tam dać porządny hamulec szynowy to by się pociągi w miejscu zatrzymywały.
@eeemil: gdyby dać zbyt dobre hamulce, to pociąg miałby lepszą przyczepność do szyn, niż szyny do podłoża, przez to podczas gwałtownego hamowania szyny pojechałyby po nasypie razem z pociągiem. Naprężone szyny popękałyby i skład by się wykoleił.
Najgorszym koszmarem smolucha to mieć kogoś na sumieniu i żyć z tym. Wielu maszynistów ma na koncie kilku samobójców, przypadkowych ofiar. Sam miałem znajomego, który mówił, że poczuł tylko puste "łup" o kabinę maszyny. Weź tu żyj z czymś takim... To jest ewidentna wina kogoś innego. Tego co ustawia trasę. I nie u nas, tylko w USA.
@prosiaczek: Po primo, to sam żeś jest smoluch. Po secundo, gdyby wypadki śmiertelne 'kończyły' maszynistów, to żaden nie dojechałby w tym zawodzie do emerytury. A po tertio, to wygląda jak przejechani sygnału 'stój'.
Komentarze (89)
najlepsze
Lajkonikowi tłumaczę: podobna kariera, jak kariera pilota. Czyli najpierw szkolenie (minimum jedno, ale bywa więcej). Potem egzamin teoretyczny, potem praktyczny. I masz prawo odpalić maszynę, ale pracy raczej nie dostaniesz, bo zostają godziny do wyjeżdżenia pod nadzorem. Dalej jeśli chodzi o pracę - dostaniesz najmniej płatną, u najtańszego przewoźnika. Bo każdy droższy przewoźnik ma wymagania głównie w postaci godzin wyjeżdżonych u tańszych przewoźników. Jak zostaniesz mechanikiem w IC to
@polwes: Możesz też wziąć pod uwagę że może ich być np brak
Przecież jakby tam dać porządny hamulec szynowy to by się pociągi w miejscu zatrzymywały.
@Ziner
Panowie, jak skład towarowy ma ponad 3000 ton brutto, to żaden hamulec nie sprawi że pociąg stanie w miejscu.
Weź tu żyj z czymś takim...
To jest ewidentna wina kogoś innego. Tego co ustawia trasę. I nie u nas, tylko w USA.