Dziewczyna szuka chłopaka z Polski? FAKE, znowu.
tl;dr RESERVED bawi się. Nie wiem jak Wy, ale ja zareaguję odwrotnie - przestanę kupować ich produkty. Wykorzystywanie przez marki i te młode dynamiczne agencje reklamowe społeczeństwa dla swoich celów to nie jest dobra droga, bo będziemy obojętni w prawdziwej sytuacji.
D3lt4 z- #
- #
- #
- #
- 243
- Odpowiedz
Komentarze (243)
najlepsze
@worldmaster:
@Blaskun: Ja #!$%@?, ale Wy macie kompleksy. "Panna z USA szuka chlopaka z Polski? Niemozliwe, przeciez my jestesmy niedomyte cebulaki!" Nie mierzcie innych swoja miara.
Liczę na odwet trolli wrzucających karne #!$%@? z hashtagiem akcji.
@Sprawiedliwy_Jontek: To interesujące. Teraz objawiło się mnóstwo triumfujących wykopów którzy "wiedzieli" że to kit. Jakoś w pierwotnej wersji wykopu nie przypominam sobie żadnego wątpiącego komentarza. Co za cudowne rozmnożenie "wiedzących"!
(No, ale skoro jakiś rezigiusz o tym mówił, nie no to sukces, osiągnęli więcej niż chcieli).
BTW: cały czas mam wrażenie, że widziałem taką kropkę na nosie gdzieś na 4czanie, były jakieś wrzutki tej Didi?
@Bartholomew: Ja #!$%@?ę, jeszcze się okaże że ludzie wystalkują jej nagie foty z 4chana które wrzucała stulejarzom przez kropkę na nosie to zejdę na zawał xD
Dlatego pokazuję RESERVED wielkiego faka i koniec z kupowaniem u nich czegokolwiek.
Świetny komentarz pode mną: http://www.wykop.pl/link/3660735/comment/44091217#comment-44091217
Podpisuję się wszystkimi kończynami pod tym, co powiedziałeś o reklamach i filmach, które niwelują nasze naturalne, ludzkie odruchy. W dobie wszelkiego rodzaju pranków i fake newsów w internecie bardzo często przywołuję wspomnianą przez Ciebie w filmie bajkę Ezopa o chłopcu, który wołał o pomoc. Youtuberzy
uszy usychają
@jfrost: Oni bardziej wypromowali ten zespół niż ubrania i nawet kupiłem bilet na koncert bo za miesiąc grają w Polsce, to się nazywa przerost formy nad treścią.
@Reeddigg: jaki zespół? Nic nie pamiętam
To nie jest forma komunikacji, która powinna być adaptowana na potrzeby kampanii. To bazowanie na zdrowych reakcjach zdrowego społeczeństwa i budowanie w podstępny sposób konwersji/ruchu....
Żenujące zagranie.
Firma Facebook Reserved kasuje niewygodne komentarze wzburzonych ludzi.
Reklama technicznie dobrze zrobiona, ale zrujnowana do zera poprzez granie na uczuciach widza i zrujnowanie jego poczucia istnienia "bajki", z pozytywu w totalny negatyw. Twórcy, młodzi ludzie, szczególnie odpowiedzialna za projekt Linda Czerniawska z Warsaw Creatives chyba zbyt bardzo wzięli sobie do serca "nie ważne jak mówią, byleby mówili" -
W tej chwili nie wiem jaki jest związek fejkowej dziewczyny z marką odzieżową i jej kampanią skierowaną do facetów. Jakieś mocne
Niszczą w ten sposób zaufanie do ludzi, szerząc "znieczulice". Nikt nie pomoże ci w sieci czy na ulicy bo to prank albo viral. Czy Rada Etyki Mediów zajmuje się także reklamami?
Wiedziałem wiec tłumaczę
A on - skoro pan wie to zapraszam do niego na promocję czy cos tam...
Do dziś pamiętam jak mnie to wk..yło