@mirek_januszy: To wiem, ale nie dawno jadąć od strony frańciszkańskiej można było legitnie jechać i skręcać w sienkiewicza. Swoją drogą mega idiotyczna decyzja o wyłączeniu tego odcinka
Ogólnie to Łódź i Kraków są beznadziejnie zaplanowane z tymi tramwajami biegnącymi po ulicy i stojącymi na światłach i korkach razem z autami. Do tego przystanki na których tramwaje otwierają drzwi wprost pod drzwi takich audi jak tutaj ( ͡°͜ʖ͡°) W gdańsku nie ma takich problemów bo tramwaje mają oddzielny pas ruchu i bezpiecznie przystanki (prócz dosłownie kilku przystanków w nowym porcie) ( ͡°͜
@sad_pepe: Kilińskiego jest w sporej części zamknięta dla ruchu. Swoją drogą. Jak wyobrażasz sobie puszczenie tramwaju własnym pasem przez miasto? Wyburzyć to wszystko w #!$%@??
@sad_pepe: Ale porównaj gęstość i długość sieci tramwajowej gdansk a łódź. Połowa tego co w Łodzi. I inna urbanistyka centrum.
Faktem jest natomiast że przystanki w łodzi są fatalnie oznaczone, i normalnie niebezpieczne - wprost pod koła się wysiada. Na ulicach gdzie jest miejsce powinny być antyzatoki, jesli się nie da to tory powinny się zbliżać do chodnika, tak aby sie nie dało pojechać z prawej.
Komentarze (116)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
W gdańsku nie ma takich problemów bo tramwaje mają oddzielny pas ruchu i bezpiecznie przystanki (prócz dosłownie kilku przystanków w nowym porcie) ( ͡° ͜
Faktem jest natomiast że przystanki w łodzi są fatalnie oznaczone, i normalnie niebezpieczne - wprost pod koła się wysiada.
Na ulicach gdzie jest miejsce powinny być antyzatoki, jesli się nie da to tory powinny się zbliżać do chodnika, tak aby sie nie dało pojechać z prawej.