@sztygar: Akurat reklamy "Królewskiego" to podręcznikowy przykład jak reklam robić... nie należy!
Są śmieszne - to fakt, ale konsument nie chciał się utożsamiać ze starymi dziadami wyglądającymi jak Ferdek Kiepski, przez co to piwo nigdy nie stało się naprawdę popularne. Smutne bo fajnie jest się pośmiać. Ale prawa rynku i zachowania konsumenckie to nie konkurs na najśmieszniejszą reklamę. Należy być ostrożnym.
Heineken - tak należy robić śmieszne reklamy i cieszyć się
@M3x: A są tylko dwa typy mężczyzn? Stare dziady i wyżelowani lalusie? Nie ma od tego innej alternatywy? Spójrz np. na mężczyzn z reklamy Żywca.
Zapadanie w pamięć, to jest coś innego niż sprzedaż danej marki. Gdyby nakręcić reklamę z tym piwem lezącym np. pośród psich kup, też byś zapamiętał, ale na pewno byś nie kupił.
w czasach gdy jeszcze działał browar na Grzybowskiej i można się było napić niepasteryzowanego z "okienka" to był prawdziwy CYMES, a teraz niestety smakuje jak każdy sieciowy sikacz, na domiar złego piwo zawsze kojarzone z Legią (coś jak Lech w poznaniu) przyjęło w sporze z kibicami stronę TVN wiec ludzie brzydzą się wziąć to do ręki.
Komentarze (99)
najlepsze
Są śmieszne - to fakt, ale konsument nie chciał się utożsamiać ze starymi dziadami wyglądającymi jak Ferdek Kiepski, przez co to piwo nigdy nie stało się naprawdę popularne. Smutne bo fajnie jest się pośmiać. Ale prawa rynku i zachowania konsumenckie to nie konkurs na najśmieszniejszą reklamę. Należy być ostrożnym.
Heineken - tak należy robić śmieszne reklamy i cieszyć się
Zapadanie w pamięć, to jest coś innego niż sprzedaż danej marki. Gdyby nakręcić reklamę z tym piwem lezącym np. pośród psich kup, też byś zapamiętał, ale na pewno byś nie kupił.
A widziałeś.. Żubr, cofa się czasem... ? :)
http://img94.imageshack.us/img94/8571/spokoj.jpg
Jak pierwszy raz to zobaczyłem, spadłem z krzesła.
http://www.wykop.pl/link/113068/krolewskie-rzadzi/