Niecelne strzelby i inne mity o broni palnej z gier wideo
Niecelne strzelby, niesłyszalne wystrzały z wytłumionej broni, kuloodporne środowisko. Co gry robią nie tak w przedstawieniu broni palnej?
Casuperu z- #
- #
- #
- #
- 67
Niecelne strzelby, niesłyszalne wystrzały z wytłumionej broni, kuloodporne środowisko. Co gry robią nie tak w przedstawieniu broni palnej?
Casuperu z
Komentarze (67)
najlepsze
1. Silent Assasin
2. Psychopata :D
3. Czyściłem pistoletem z tłumikiem/garotą/nożem cały teren, bez robienia przypału, a na koniec załatwiałem bosa.
To już było w pierwszych cs'ach
30 decybeli to różnica jak między hałasem samolotu odrzutowego a pociągu czy jak miedzy lodówką a samochodem osobowym.
W warunkach laboratoryjnych czyli przy 0 dB dźwięk wystrzału może mieć te 120 dB ale naturalnie trudno uzyskać te 0 dB bo już pracująca klimatyzacja zwiększa tło do 20-40 dB i dopiero w tym środowisku
W GTA jest cichy, w Uncharted to chyba strzela cempletkami, a w rzeczywistości to potwór który rozwali ci bębenki po jednym strzale a na ciągłym to możesz pomarzyć ze trafisz w góle do celu bez jakiegoś porządnego zaparcia.