Niecelne strzelby i inne mity o broni palnej z gier wideo
Niecelne strzelby, niesłyszalne wystrzały z wytłumionej broni, kuloodporne środowisko. Co gry robią nie tak w przedstawieniu broni palnej?
![Casuperu](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Casuperu_5uLjrdF79W,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- 67
- Odpowiedz
Niecelne strzelby, niesłyszalne wystrzały z wytłumionej broni, kuloodporne środowisko. Co gry robią nie tak w przedstawieniu broni palnej?
Komentarze (67)
najlepsze
źródło: comment_m9S9CsUl2IXrLmf24Q6DWw0EZTdFVunv.jpg
Pobierz1. Silent Assasin
2. Psychopata :D
3. Czyściłem pistoletem z tłumikiem/garotą/nożem cały teren, bez robienia przypału, a na koniec załatwiałem bosa.
To już było w pierwszych cs'ach
30 decybeli to różnica jak między hałasem samolotu odrzutowego a pociągu czy jak miedzy lodówką a samochodem osobowym.
W warunkach laboratoryjnych czyli przy 0 dB dźwięk wystrzału może mieć te 120 dB ale naturalnie trudno uzyskać te 0 dB bo już pracująca klimatyzacja zwiększa tło do 20-40 dB i dopiero w tym
źródło: comment_qGb0kbKbQKRuBnhCCvOytXrV5SLOfoJl.gif
PobierzW GTA jest cichy, w Uncharted to chyba strzela cempletkami, a w rzeczywistości to potwór który rozwali ci bębenki po jednym strzale a na ciągłym to możesz pomarzyć ze trafisz w góle do celu bez jakiegoś porządnego zaparcia.