Jak (prawie) zginąć na przejeździe - szlaban otworzony przedwcześnie...
Mało brakowało i doszłoby do tragedii. Kierujący Skodą ma wiele szczęścia. Przypadek lekkomyślności osoby zarządzającej rogatkami. Podobno dopiero była szkolona. Jak widać pociąg hamował awaryjnie. Do zdarzenia doszło w miejscowości Rumia dnia 24 stycznia 2017 r. Pamiętajcie zawsze się rozejrzeć!
MentorPL z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 105
- Odpowiedz
Komentarze (105)
najlepsze
Art. 28
3. Kierującemu pojazdem zabrania się:
1) objeżdżania opuszczonych zapór lub półzapór oraz wjeżdżania na przejazd, jeżeli opuszczanie ich zostało rozpoczęte lub podnoszenie nie zostało zakończone;
2) wjeżdżania na przejazd, jeżeli po drugiej stronie przejazdu nie ma miejsca do kontynuowania jazdy;
3) wyprzedzania pojazdu na przejeździe kolejowym i bezpośrednio przed nim;
4) omijania pojazdu oczekującego na otwarcie ruchu przez przejazd, jeżeli wymagałoby
Szczerze mówiąc odsuwanie tych pracowników od czynności nie jest moim zdaniem uzasadnione - oczywiście całkowicie zjeb***, ale dzięki temu mamy 100% pewności, że tego samego błędu już nigdy w życiu nie popełnią (bo człowiek najlepiej
Nastawniczy będzie odsunięty na rok, po czym przeprowadzone zostaną badania psychotechniczne i ponowny egzamin. Jeżeli wszystko będzie OK - wróci do pracy.
Odnośnie premii się nie wypowiem, to leży w gestii przełożonych.
Moim zdaniem powinno być czerwone światło i cześć
A mnie uczyli bym się ZAWSZE rozglądał lewo prawo NAWET po dźwignięciu szlabanu.