Firma zachowała się w porządku, bo była afera i znalezisko z płomieniem i trochę się przestraszyli złego pijaru. Tak że żadnego usuwania opinii, czy znaleziska nie powinno być. Na szczęście dla nich mają na tyle oleju w głowie, że zamiast się wypierać, czy pozywać to przeprosili i sprawa ucichnie.
Jako właściciele księgarni dobre-ksiazki.pl chcielibyśmy przeprosić wszystkich, którzy poczuli się urażeni tonem wewnętrznej korespondencji prowadzonej pomiędzy pracownikami naszej księgarni. Sytuacja oraz zasugerowany sposób reakcji na pytanie Klienta nie miały prawa zaistnieć. W związku tym podjęliśmy decyzję, że autor tego maila otrzymał naganę.
Następnego dnia skontaktowaliśmy się z Klientem, który otrzymał od nas niedopuszczalną w formie i treści odpowiedź. Wyjaśniliśmy mu przyczynę powstania problemu. Otrzymał też od nas przeprosiny i propozycję zadośćuczynienia w
Teraz proszę wszystkich, którzy pochopnie wystawili negatywne oceny na stronach z opiniami by cofnęli te opinie, bo firma zachowała się bardzo w porządku.
@TymRazemNieBedeBordo: Kto uważa, że wystawił pochopnie to usunie, nie trzeba o tym każdemu przypominać. Zrobili tak, bo wyszło to na światło dzienne, gdyby nie wykop to by to olali, ale fakt, postąpili ok.
Komentarze (51)
najlepsze
Na szczęście dla nich mają na tyle oleju w głowie, że zamiast się wypierać, czy pozywać to przeprosili i sprawa ucichnie.
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_6gflkJmAdb8UBdU7Sw7Vh6XbaMe8tSCI.jpg
PobierzNastępnego dnia skontaktowaliśmy się z Klientem, który otrzymał od nas niedopuszczalną w formie i treści odpowiedź. Wyjaśniliśmy mu przyczynę powstania problemu. Otrzymał też od nas przeprosiny i propozycję zadośćuczynienia w