@Stockham brakuje kilku przewoźników np nie widzę jednej Keisei line, możliwe że mapa jest sprzed jakiegoś czasu i nie uwzględnia najnowszych linii, ale tak na oko to prawie wszystko jest :)
Poza tym metro ma osobne linie (metro w nazwie), większość to są kolejki naziemne, które także jeżdżą pod ziemią.
Jak pięknie bezwarunkowa kapitulacja Japonii przyczyniła się do jej rozwoju. Trzeba było w latach piędziesiątych wypowiedzieć stanom wojnę i poddać się bezwarunkowej kapitulacji. Stracona szansa
Najlepsza komunikacja miejska z jaką miałem do czynienia. I nie chodzi tu jedynie o liczbę linii metra i kolejowych w Tokio, ale o całokształt. Widać, że wszystko jest przemyślane i robione w taki sposób aby ułatwić życie ludziom. Super oznaczone, sprawne, duża częstotliwość przejazdów, czyste, na peronach oznaczone miejsce oczekiwania. Oczywiście kultura podróżnych również na znacznie wyższym poziomie, każdy czeka w kolejce, nie wpycha się, czeka aż wszyscy wysiądą, nie to co
@text: Z tego co się orientuję, to są numera wg kolejności wybudowania (najstarsze mają najniższe numery). Tyle, że tam miasto jest podzielone na kwadraty (chyba tak to się nazywało), więc taksówkarzowi podaje się kwadrat i numer budynku w danym kwadracie.
@text: tak na prawdę to numeracja jest po działkach ziemi. Była kiedyś duża działka, potem właściciel podzielił na mniejszą, a inny właściciel podzielił na 10 mniejszych. Dlatego numeracja nie ma nic wspólnego z numerami domów. Jest też dość dokładna, jeśli się umie czytać mapę. Typowy adres składa się z dokładnych koordynat, prawie jak GPS i dodatkowo budynki mają nazwy, więc gdy już się zrozumie system nie jest aż tak ciężko się
Komentarze (7)
najlepsze
Poza tym metro ma osobne linie (metro w nazwie), większość to są kolejki naziemne, które także jeżdżą pod ziemią.