Auto-GCAS ratuje życie nieprzytomnego pilota F-16 - Odtajnione nagranie USAF
Automatic Ground Collision Avoidance System od 30 sekundy aktywuje się a w 33 przejmuje stery nad samolotem wyrównując lot i wyrównuje poziom lotu. Więcej w powiązanych. Prędkość schodzenia to aż 4 km w ciągu 10 sekund. Najniższy pułap 1,3 km. Sekundy od śmierci...
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 107
Komentarze (107)
najlepsze
@Hetman11: Takim AC-130 to sam bym polatał...
Generalnie opis Ci nie wyszedł ale znalezisko fajne.
@factorys: Super opis, bulwo.
@rolerek: Szczerze wątpię aby F-16 był zdolny rozpędzać się przy ciągłym skręcie 9G... Duży kąt natarcia generuje wtedy ogromne opory i w zasadzie chyba każda maszyna zacznie wytracać prędkość.
to może być prawda, sustain 9g możesz mieć przy ziemi na pokazach gdzie maszyna jest lekka. Wyżej nie konieczenie. W jednym z wywiadów cpt Ryan "Rider" Corrigan z Viper East Demo Team stwiedził, że możesz wprowadzić Vipera w pełny zwrot bojowy przy 9g a samolt na koniec przy wyjściu będzie miał większą prędkość niż na początku.
Teraz jest pytanie o jakiej wersji mówimy, bo block 50/52 ma potężny motor. Wątpię
2. Przypuszczenia dlaczego niektóre elementy na filmiku są zamaskowane? A taka częstotliwość UHF widoczna...
@aso824: Pewnie szyfrowana :)
Kolejny #!$%@? wykopowy ekspert.
@xer78: Po prawej stronie masz wysokość w stopach. Na początku jest 17220, kiedy samolot zaczął wyrównywać było około 4500.
Jeden metr to 3,28 ft co po prostym przeliczeniu daje około 3877 metrów.
@xer78: Jeśli opierasz się na tym co jest w opisie a nie na filmiku to już twój problem.
Ja opieram się na tym co jest w filmiku. Jak dalej nie wiesz o co chodzi to poniżej masz podpowiedź.
źródło: comment_34bEhyI3s1w1M5i7nq5G6uLn17rY7JDQ.jpg
Pobierz