AMA - (były) Sprzedawca/Doradca Klienta w EuroNet (RTV Euro AGD)
Cześć! Oto zapowiedziane w tym wpisie AMA na temat pracy w RTV Euro AGD oraz ich oferty dla klientów / poziomu obsługi. Zapraszam do zadawania pytań, jednakże zastrzegam sobie prawo do nieodpowiadania na takie, które mogłyby...
M.....a z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 846
Komentarze (637)
najlepsze
Zalecam w ich przypadku ostrożność (delikatnie mówiąc).
2. Jak nastroje w zespole? Stanowiliście zgraną paczkę, czy przez naciski z góry atmosfera była napięta jak plandeka na żuku?
3. Ile razy wcisnąłeś coś Klientowi, wiedząc że będzie docelowo niezadowolony, ale sprzedając mu coś z PLU 06/07?
1. Bo każdy sprzedawca zarabia na siebie i lata po całym sklepie (nie ma specjalizacji w działach).
2. Paczka była super, ludzie pierwsza klasa. Góra próbowała mieszać.
3. Ani razu. Jak zaczynało być ciężko z taką etyką wyrabiać normy to stałem się "byłym pracownikiem".
4. Zabierają. Jak minie kalendarzowy miesiąc i jest zwrot to zaczynasz z ujemnych.
Podobnie z usługami transportowo-konfiguracyjnymi oraz akcesoriami (kable, listwy, pendrive etc.)
duzo jest ludzi co przychodza, chca np ten konkretny model telewizora i np mowia wprost, ze drogo, w innym sklepie innej firmy jest taniej?(nie pytam o allegro)
ile mozna urwac z ceny kupujac np cala kuchnie? kuchenka zmywarka mikrofala lodowka itp itd?
Ludzie przyłażą najczęściej po to, co jest w gazetkach. Tylko, że towary gazetkowe dają mało pkt do premii, więc trzeba "nakręcić" Klienta na inne towary lub dokupienie im przedłużonych gwarancji.