AMA - (były) Sprzedawca/Doradca Klienta w EuroNet (RTV Euro AGD)
Cześć! Oto zapowiedziane w tym wpisie AMA na temat pracy w RTV Euro AGD oraz ich oferty dla klientów / poziomu obsługi. Zapraszam do zadawania pytań, jednakże zastrzegam sobie prawo do nieodpowiadania na takie, które mogłyby...
M.....a z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 846
Komentarze (637)
najlepsze
Ile razy trafiałeś na osoby które się znały na produkcie który chcieli kupić?(nie można było im kitu wcisnąć)
Czy ludzie reagują ostro na takie "oferty"?
2. Czy pracownicy mają jakiekolwiek przeszkolenie, czy wiedzą tyle, ile szary człowiek? Bo wydaje mi się, że pracownicy są strasznie niekompetentni.
1. Już pisałem o tym. Tak, do akcesoriów i ubezpieczeń mamy osobne plany sprzedażowe, także nie wystarczy sprzedawać sprzęty. Ludzie różnie reagują, ale gwarancji się boją. Najczęściej patologii wciśniesz i gwarancje, i ubezpieczenie kredytu.
2. To wrażenie wynika z dużej rotacji. U mnie byli w miarę kompetentni ludzie, a mnie zatrudniono, bo z racji doświadczenia w sklepie internetowym miałem pół ich asortymentu opanowane ;)