Hej Mirki i Mirabelki. Tak jak w tytule – udało nam się coś (na razie małego) stworzyć i próbujemy, szczerze mówiąc, pokazać to jak największej ilości ludzi, stąd post.
Grę wydajemy jako Woodland Games – małe, dopiero raczkujące studio z dużymi ambicjami.
Wcześniej każdy z nas pracował (niektórzy nadal pracują) w różnych firmach – korporacjach, w większości w ogóle nie związanych z gamedevem. Jednak dlatego, że wszyscy od dzieciaka jesteśmy graczami, w zeszłym roku postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce i ogarnąć naszą pierwszą produkcję.
Paweł – dizajner i ogarniacz całego przedsięwzięcia, po zwolnieniu z agencji reklamowej znalazł programistę – Krzyśka, który na drugim końcu Polski również zwolnił się ze swojej firmy i razem zaczęli działać. Później doszedł Michał od spraw związanych z muzą, jeszcze jeden Krzysiek (to ja) od tłumaczeń i marketingu i tak to jakoś poszło – założyliśmy Woodland Games.
Początkowo pracowaliśmy nad inna produkcją, jednak projekt urósł na tyle, że stwierdziliśmy, że jako debiut lepiej wypuścić coś mniejszego – grę, na której nauczymy się jak to działa i z czym się to je, żeby większy tytuł wydać z pewnym doświadczeniem.
I tak powstało I Wanna Fly – owoc 5 miesięcy pracy, nowych doświadczeń, krwi, potu i łez :D
Gra to dość nietypowy endless runner, gdzie zamiast biegać czy skakać po prostu spadamy. Nasza postać machając swoimi małymi skrzydełkami, lub rączkami, lub używając napędów odrzutowych (!) na chwilę unosi się w powietrzu omijając przeszkody.
Gdzieś tam po drodze dodaliśmy zmieniającą się scenerię (od kosmosu, przez niebo, góry, bloki, aż po jądro ziemi i jeszcze dalej). Pixelartowa grafika, przyjemna muzyczka i na początek 25 postaci do odkrycia – wszystko w sam raz na posiedzenie na kibelku :D
No i to chyba tyle. Gra dostępna jest (za darmo) na Androidzie -
KLIK i iOS:
ZNOWU KLIK.
Dajcie znać, co sądzicie, podsuwajcie pomysły albo po prostu zmieszajcie nas z błotem ;)
No i jeszcze standardowo zestaw klikaczy:
Strona studio
Facebook
Twiiter
Miłej gry i dzięki!
Komentarze (110)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
https://www.youtube.com/watch?v=sZggevv1_UU
Próbuje jeszcze raz. Znowu przegrałem 2 razy i 30 sekund reklamy. Litości przecież to potrafi zniechęcić do najlepszej gry.
Moja rada to nie pokazywać reklamy przez te kilka pierwszych minut gry bo tylko się można zniechęcić
Generalnie gratuluję wydania. Było więcej ale nie chcę mi się drugi raz pisać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Jutro potestuje grę dalej i postaram się dać uwagi
Komentarz usunięty przez moderatora
@Will_: "Mając ograniczony czas, budżet i bardzo mały team nie jesteś w stanie zrobić wszystkiego co chcesz"
WIele bogatych teamow nie wydaje w ogole aplikacji na winde
Czyli nici z darmowego klucza?
1. nie ma co za te monety kupić. ja rozumiem postaci, ale wpływu na rozgrywkę to to nie ma. wydawanie monet na jakieś czasowe buffy jakieś tego typu rzeczy były by bardzo ok. jakiś np fast forward spadanie z niewrażliwością. magnes na monety itp.
2. zmiksujcie audio. ten główny synth stanowczo za głośno. mixujcie