Witajcie, po ponad 10 latach przeglądania wypoku przyszedł czas dodać pierwsze znalezisko, ale do rzeczy:
Jakiś miesiąc temu kupiłem opaskę na telefon:
wyglądała dość porządnie to też od razu wskoczyła do koszyka. Wszystko fajnie do czasu, a dokładniej do tygodnia.. kiedy to chciałem zakładać przed biegiem a tu niemiła niespodzianka:
Całe szczęście że zauważyłem przed założeniem bo jeszcze mógłbym mieć po telefonie..
Mówi się trudno, prawdopodobnie wada fabryczna. Jak najszybciej zareklamowałem ją w sklepie, wtedy jeszcze byłem przekonany że wymienią na nową bądź to naprawią, bo dziwne żeby takie opaski wytrzymywały tylko 7x po ok 2 godzinki.
No ale widocznie źle ją użytkowałem bo reklamacji nie uznano. Cóż, podziękowałem miłej Pani w sklepie i pogratulowałem jakości ich produktów.
Na koniec dodam że gdyby to się stało po paru miesiącach czy roku to nawet nie szedł bym z tym do sklepu, nie był to w końcu majątek..
Ale po 7 dniach takie coś...
Będzie to trzeba samemu naprawić i tyle.
Komentarze (125)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
#cebuladeals jest w niektórych silna...
Rezultat zlecenia: nieuwzględnione, usterka niewykryta
Uzasadnienie:
W reklamowanym etui stwierdzono uszkodzenie mechanicznie dolnych rogów montażowych
Etui zaprojektowane jako dedykowany produkt Samsung do tabletów Galaxy Tab - nie ma mozliwosc nie dopasowania oryginalnego produktu do tabletu
Etui dedykowane - nie zamiennik
Nie stwierdzono występowania wady cyklicznie w innych zgłoszeniach reklamacyjnych / przypadek jednostkowy.
Wada powstają podczas nie właściwej eksploatacji etui lub nadmiernego wyginana krawędzi dolnej
Odmowa wymiany gwarancyjnej