Wszystko spoko, ale tutaj użyto motion capture, więc nie jest to "digital only". Treść (ruch "manekina") weszła z zewnątrz, cyfrowo to tylko zostało ubrane w formę. Ziew.
2. Możecie być pewni, że to nie są "możliwości współczesnej grafiki cyfrowej" tylko po prostu wynik wzrostu mocy obliczeniowej. 5, 10, nawet więcej lat temu przy odpowiednich nakładach graficy potrafili wyczarowywać podobne shaderry furry, liquidy i co tam jeszcze, problemem były wtedy powolne komputery. Dziś stworzenie grafiki fotorealistycznej, animacji opartej na efekty z gigantyczną ilością cząsteczek (płyny), symulacje fizyki - wszystko jest osiągalne i pozostaje tak samo jak na początku
Komentarze (127)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
2. Możecie być pewni, że to nie są "możliwości współczesnej grafiki cyfrowej" tylko po prostu wynik wzrostu mocy obliczeniowej. 5, 10, nawet więcej lat temu przy odpowiednich nakładach graficy potrafili wyczarowywać podobne shaderry furry, liquidy i co tam jeszcze, problemem były wtedy powolne komputery. Dziś stworzenie grafiki fotorealistycznej, animacji opartej na efekty z gigantyczną ilością cząsteczek (płyny), symulacje fizyki - wszystko jest osiągalne i pozostaje tak samo jak na początku