Tutaj sytuacja jest prosta, bo prędkość motocykli nie była duża.
Inna sprawa jest, gdy motocykl jest rozpędzony - np. na MotoGP. W momencie gdy silnik zgaśnie na zakręcie, motocykl wypada z toru.
Dzieje się to dlatego, że w czasie zakrętu !trzeba! dodawać gaz. Jest to spowodowane tym, że w czasie zakrętu trzeba wyrównać siłę na dwie osie. W momecie gdy silnik gaśnie, cały ciężar jest przeniesiony na
@Cervantes006: wygra ten co ma najwięcej powietrza w kołach. Cervantes jest w tym jakaś logika. hamowanie silnikiem jednak spowalnia. diesel to już w ogóle.
Stanął mi. Każdemu motocykliście polecam choćby na chwil kilka, przygodę z rasowym motocyklem typu Supermoto...To wiele zmienia, to piąty wymiar tego hobby
Ogólnie nagłówek wprowadza w błąd. Może to jest czysty balans, a nie technika jazdy motocyklem. Sterowanie gazem jest bardzo istotne podczas kierowania motocyklem.
@crackhack: Jeśli już wchodzimy w takie szczegóły to sądzę, że opory tarcia i toczenia grają tutaj największą rolę. Oczywiście masy też nie należy pomijać ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■
Komentarze (109)
najlepsze
Tutaj sytuacja jest prosta, bo prędkość motocykli nie była duża.
Inna sprawa jest, gdy motocykl jest rozpędzony - np. na MotoGP. W momencie gdy silnik zgaśnie na zakręcie, motocykl wypada z toru.
Dzieje się to dlatego, że w czasie zakrętu !trzeba! dodawać gaz. Jest to spowodowane tym, że w czasie zakrętu trzeba wyrównać siłę na dwie osie. W momecie gdy silnik gaśnie, cały ciężar jest przeniesiony na
@Klopsztanga: Przy nagłym odpuszczeniu gazu w zakręcie przyczepność traci tylne koło, a nie przednie :)
Duze dzieci...
Każdemu motocykliście polecam choćby na chwil kilka, przygodę z rasowym motocyklem typu Supermoto...To wiele zmienia, to piąty wymiar tego hobby
#bojowkasm
Może mniejszy opór powietrza bardziej gra rolę.
@Xoniak: Dzięki Ci za to, co dla nas robisz :)