Etykietka świeżości z Japonii
W Japonii wielką wagę przykłada się do świeżości sprzedawanego towaru. Wcale się więc nie zdziwiłem, gdy przeczytałem o innowacyjnej etykiecie, która wykrywa i pokazuje świeżość sprzedawanego towaru…
anne-mazzone-9 z- #
- #
- #
- #
- 103
Komentarze (103)
najlepsze
@Lisaros: No i świetnie. Chciałbym, żeby i w Biedronce bywały takie porcje. Czasem wypadnie gotowanie tylko dla siebie, czasem chciałoby się wziąć coś "na smaka". Ale nie. Chcesz pierś z kurczaka? Proszę bardzo, masz tu 600 g. Chciałbyś zrobić posiłek tylko dla siebie i zużyć 100 - 150 g? No, to masz problem. :)
Komentarz usunięty przez moderatora
A konsument nie traci czasu na czytanie etykiet, super! (ʘ‿ʘ)
Największym problemem producentów mięsa, wędlin i przetworów mięsnych jest zła reputacja wynikająca z błędów marketów i sposobów przechowywania i transportu produktów.
Przy czym największy odbiorca w naszym przypadku - Biedronka - takich błędów popełnia najmniej.
@Vojak: ja kochany pracowałem w Anglii przy jedzeniu, w fabryce i uwierz mi że przychodziły zapakowane ze sklepu rozpakowywało się, wsadzało do maszyny ktora odświeżała i znów sie pakował i przyklejalo noweo date