[Prośba o Wykopefekt] Tragiczne podejście serwisu LG Polska do klienta
W skrócie opisałem swoje ciągle trwające przygody z serwisem LG, który naprawia telefony wątpliwej jakości częściami i do tego nie jest w stanie postawic jednoznacznej opinii, przez brak spójności firmy.
Kolocz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 56
- Odpowiedz
Komentarze (56)
najlepsze
Już miałem kilka irytujących sytuacji kiedy np. w jakiejś apce nie chciał się pokazać navbar, w przypadku guzików pod ekranem tego problemu nie ma. Minusem na pewno jest to, że w takim wypadku większe są rozmiary telefonu, w końcu jednak zajmuje to dodatkowe miejsce.
Taki efekt można też czasem uzyskać mają folię na ekranie.
Jak na standardy LG - to jest baaaaardzo dziwne.
@Huevos: spoko ale na zdjeciach nie dopatrzylem sie niczego dziwnego. Mozesz wskazac dokladne miejsce gdzie jest ten efekt? Generalnie efekt tego typu nazywa prazkami moira i jest powszechny w przypadku robienia ZDJEC. Wiec jest to w 100% normalne ze na zdjeciu sa roznego rodzaju paski "mory".
Komentarz usunięty przez moderatora
Masz gościa który reprezentuje konsumentów, też tam wymyślił jakieś prawa które Ci przysługują. Jego kumple niektóre przyklepali i możesz z nich korzystać.
Ten typ pomoże Ci nawet ogarnąć prawnika i formalności związane z ew. procesem.
@Kolocz: Jeżeli to Twoje, to z czystym sumieniem
EDIT: doczytaj se tutaj: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
EDIT2: szczególnie w sekcji 'żądania konsumenta'.