56 proc. młodych Polaków blokuje reklamy w internecie.
56 proc. Polaków, którzy nie ukończyli 35 roku życia blokuje reklamy w internecie. Odsetek ogółu blokujących wśród polskich internautów to 38 proc. - najwyższy spośród wszystkich badanych państw. Głównym powodem blokowania reklam jest przesyt ich ilością oraz to, że są irytujące -
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- 157
- Odpowiedz
Komentarze (157)
najlepsze
@Jare_K: to tam są reklamy? Mam tylko ublocka i coś tam kasujące wszelkie społecznościówki a nie widze żadnych reklam na YT.
@Jare_K: nie trafiam na takie, ale to pewnie przez to że nie widzę praktycznie w ogóle reklam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@xetrov: tez się kiedyś zdziwiłem, jak odpaliłem na kompie bez adbloka xD Teraz tylko na telefonie muszę czasami obejrzeć jakąś reklamę, Ale chyba bez roota niewiele adbloków zadziała. zwłaszcza na zewnetrzne apki.
Jeśli na Onecie dostanę w nagłówku o wysokości 400px reklamę samochodu i do tego podmienione tło na czerwone (nie mówiąc już o 20 innych mniejszych reklamach w treści strony głównej) to mój pierwszy odruch - zablokuj to w cholerę.
Nie wiem skąd się wzięło to przekonanie u reklamodawców, że jak walnie mi czerwonym kolorem na cały ekran + animacja i najlepiej muzyczka to
A co było konsekwencją powstania tych dodatków? Inwazyjne, bezczelne, chamsko podane, reklamy.
Skoro po tylu latach twórcy nie nauczyli się, że reklamę należy podać w formie nieinwazyjnej, przemyślanej, z szacunkiem dla odwiedzających to konsekwencją takiego atakowania reklamą są blokery.
Gimby nie pamiętają czasów jak przeciętny użytkownik był atakowany popupami z uciekającymi krzyżykami do zamknięcia, albo po zamknięciu jednego wyskakiwało 10 nowych, później reklamy flashowe z dźwiękiem itd. itp. Javascript był wówczas wykorzystywany w zasadzie tylko do tego.
Blokery są konsekwencją braku umiaru i braku kultury w zakresie podawania reklamy odbiorcom treści, czyli odwiedzającym daną stronę.
Mam