„Latający superkomputer” nie wystartuje bez kilkunastu resetów...
Historię myśliwca wielozadaniowego F-35, przedstawianego jako przyszłość sił lotniczych państw NATO, czyta się jak instruktaż w dziedzinie tego, jak nie robić samolotów. Nie mające końca opóźnienia, rosnące koszty i coraz więcej dowodów na to, że główny atut tej maszyny, tj. niski profil...
lyncz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 35
- Odpowiedz
Komentarze (35)
najlepsze
@proba1:
Z twoim tokiem myślenia, to nadal latalibyśmy kukuruźnikamie, bo wszystko co nowsze, to lepsze wyłącznie propagandowo. Rozwój techniki lotniczej trwa w najlepsze. Założenia konstrukcyjne m.in. odpowiedzi radarowej starszych eFów, to lata 70, kiedy na wielką skalę nie myślał o wprowadzaniu stealth. Wystarczy, że nowe eFy będą mogły się zbliżyć do potencjalnych celów odpowiednio bliżej
From the program’s outset, the software team has focused on developing six key software releases known as Blocks:
Block 1A/1B – Block 1 comprises 78 percent of the more than 8.3 million source lines of code required for the F-35’s full warfighting capability. Block 1A was the ready for training configuration while Block 1B provided initial multi-level security.
Block 2A – Block 2A is currently released to the
Wołam @CanisLupusLupus
Co ma nie kupić, Lockheed politykom wszystko sprzeda: https://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_bribery_scandals