silniki elektryczne maja moc w kazdym zakresie 'obrotow' wiec jaki jest sens startowac w ten sposob? (taaa, wiem - diesel, ale diesel nadal ma silnik elektryczny)
@Boobees: Dla wytłumaczenia, gdyby ktoś nie wiedział - przeniesienie napędu nie działa tak, jak w samochodzie, że od razu silnik spalinowy napędza koła.
W pociągach silnik spalinowy napędza generatory, a dopiero wytworzony prąd napędza silniki elektryczne.
@sebnysa: 60fps+ są super. Gdzie nie zatrzymasz nagrania tam nadal widać większość detali, a nie wygląda jak rozciągnięta szmata. Nagrywałem pociągi kamerą 60 fps coś świetnego.
@hahacz: łatwiej wymienić koła niż szyny więc obstawiam, że wykonuje się koła z metali bardziej podatnych na ścieranie. Tak jak pantograf który się ściera nie uszkadzając trakcji
@hahacz: Tam gdzie się nagrzewa bardziej : D Czyli z kół, bo zmienia się położenie koła na szynie. Tak więc koło nagrzeje się szybciej więc to z koła się szlifuje + syf na torach. Namieszałem ale wiadomo o co chodzi.
Komentarze (20)
najlepsze
(taaa, wiem - diesel, ale diesel nadal ma silnik elektryczny)
W pociągach silnik spalinowy napędza generatory, a dopiero wytworzony prąd napędza silniki elektryczne.
Takie coś może doprowadzić do uszkodzenia lokomotywy
ehh a ja już myślałem że to Gama na szlaku z Zamościa do Rzeszowa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Uwaga jadeee! uuuu uuuu pędzę uuuuuu uuu 10km/h uuuu uuuuuuu