Planowane rozczarowanie. Apple ujawnia swoje wyniki
![Planowane rozczarowanie. Apple ujawnia swoje wyniki](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_i0dCn2XnXRaQMOhXrwaRfFt334gm40SP,w300h194.jpg)
Po raz pierwszy w historii koncernu spada sprzedaż iPhonów, najważniejszego produktu firmy. Wyniki były jeszcze niższe niż oczekiwali analitycy. Co więcej Apple zapowiada, że sytuacja w kolejnym kwartale się nie poprawi - informuje Reuters.
- #
- #
- #
- 26
Komentarze (26)
najlepsze
Apple brakuje innowacyjności.
Nigdy nie miałem ajfona, ale życzę im jak najlepiej, dzięki nim smartfony wyglądają tak jak wyglądają.
Mam nadzieję, że znowu wprowadzą jakieś nowe pomysły, za którymi pójdą inni.
@inky:
A finansowo bylo odwrotnie wlasnie - systematyczny wzrost w górę. Wiecznie to trwać nie mogło, więc i mamy spadek.
Podobnie jak u konkurencji. Jedyne co było zauważalne innowacyjne to zakrzywiony ekran w samsungach (przydatność tego elementu to już inna kwestia).
Iphony natomiast dalej biją na głowę konkurencje zarówno jakością wykonania, stabilnością systemu i w większości wypadkow wydajnością. To + 'amazing' = mają największą sprzedaż. Nie jest to niestety specjalnie sytuacja która pchnęła by ich do większej innowacyjności - bo zwyczajnie w świecie (póki co) nie muszą...
Komentarz usunięty przez moderatora
Flagowce innych firm wcale nie są tańsze, po roku od premiery cena flagowców z Androidem spada 100% bardziej niż iPhonów. Do tego od Apple dostajesz bardziej stabilny i szybszy system.
Tak się składa że robię gry na platformy mobilne i mam porównanie wydajności. Przykładowo w moim ostatnim projekcie na iPhone6 wrzucam 8xMSAA i dostaję stabilne 60fps. Samsung Galaxy S6 ma już problemy utrzymać stabilne 60FPS przy 2xMSAA.
API grafiki na Androidzie to OpenGL ES 3, na iPhone Metal.
Wygląda na to że OpenGL ES nie ma startu do Metal od Apple. Do iPhona mogę dowalić jeszcze Bloom i DOF i dalej stabilne 60FPS. Wiadomo że to co podaję to efekty per pixel i rozdzielczość