Czy hybryda ma sens? - Zachar OFF
Czy zakup hybrydy ma sens? Rozważania za i przeciw na przykładzie Toyoty Auris Hybrid i doświadczenia z jazdy innymi hybrydowymi samochodami.
- #
- #
- #
- #
- #
- 274
Czy zakup hybrydy ma sens? Rozważania za i przeciw na przykładzie Toyoty Auris Hybrid i doświadczenia z jazdy innymi hybrydowymi samochodami.
Komentarze (274)
najlepsze
i tyle w temacie dizli, hybryd czy innych silników.
prosty benzynowy silnik z LPG jest najtańszy
Komentarz usunięty przez moderatora
Druga sprawa że naprawy w ASO!!! kosztują "prawie" ( a prawie robi różnicę pewnie zasadniczą) tyle samo. Problem w tym że już jesteś przyspawany do ASO gdzie (sam widziałem) wyprostowanie wycieraczki kosztowało nierozgarniętego gościa ponad 60zł i nie było uproś bo tyle kosztuje wjazd a usługa to gratis. Jeszcze troche wody upłynie
@krzykacz: Powiedz to mojemu Priusowi z 2001, bo jakoś ciągle ten sam zestaw aku ciągnie i ma się dobrze.
Mój znajomy kupił Toyotę Prius z pierwszych lat produkcji (rocznik < 2000) za 8.000zł. Przyjeżdżał nim do pracy. Nie mogłem patrzeć na ten
Chyba muszą się kiepsko sprzedawać, skoro trzeba je tak nachalnie reklamować.
Komentarz usunięty przez moderatora
Poza tym, porównuję porównywalne: najtańszą wersję hybrydy i najtańszą wersję B+LPG. Nic już nie poradzę, że Toyota nie oferuję wersji bez wyposażenia, którego ktoś może nie potrzebować.
Ależ wybieraj sobie takie auto jakie chcesz i kieruj się kryteriami jakimi chcesz. To, do czego się przyczepiłem to porównywanie aut o innych parametrach. Jak jakaś firma będzie miała w ofercie silniki dopiero od 150 KM to też ją porównasz do 95 KM i powiesz, że nie kupujesz bo 95KM tańsze?
Z drugiej strony takie podatki mają jakieś uzasadnienie w miejscach, gdzie jest ogromna ilość ludności i ją stać na drogie auta. Nikt o zdrowych zmysłach nie kupi gównianego Aurisa może równie dobrze mieć Land Rovera. Jeśli SUV robi 300 dwutlenków węgla na kilometr, a Auris 85 to przy milionie samochodów przy średnim przebiegu 10k rocznie masz 2 miliony ton CO2 mniej...