Nowy Doom w 1080p i 60 klatkach na konsolach - co to oznacza?
Chcemy, aby gracze zastanawiali się jak to możliwe, że udało nam się stworzyć tak niesamowitą oprawę graficzną Dooma, w oparciu o silnik idTech 6
T.....r z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 244
- Odpowiedz
Chcemy, aby gracze zastanawiali się jak to możliwe, że udało nam się stworzyć tak niesamowitą oprawę graficzną Dooma, w oparciu o silnik idTech 6
T.....r z
Komentarze (244)
najlepsze
@Qwik3: tak, agresywne LoDy, obniżanie precyzji shader'ów, skracanie draw-distance, stosowanie obliczonego wcześniej oświetlenia (pre-baked lighting, stosowane chociażby w The Last of Us), zmniejszanie gęstości trawy, stosowanie SSAO o małej liczbie próbek, zmniejszanie rozdzielczości cieni, stosowanie post-processingowego AA, tesselacja wyłącznie wybranych meshy zamiast wszystkiego, itp.
To jest właśnie optymalizacja. To nie sztuczki, to cięcia. W przypadku Dooma, będzie