Czołem wykopki!
Jako że to mój "pierwszy raz", uprzejmie proszę o wyrozumiałość...albo i nie - raz się żyje!
Do rzeczy: moja historia, nie należy niestety do pozytywnych - jest to tekst, z serii "ostrzegam przed!".
Tym razem mowa o sklepie www.ecogadget.pl
Jeszcze przed końcem poprzedniego roku, dałem się skusić i kupiłem sprzęt RTV w wyżej wspomnianym sklepie.
Jak przystało na naiwniaka, opłaciłem z góry, wybrałem formę dostawy i zadowolony zacząłem czekać (zadeklarowany czas dostawy wdłg ich strony to 24h).
Od tego momentu nadal czekam...
Maile wysyłane ginęły najpewniej gdzieś w czeluściach internetów, jak dzwoniłem to nikt nie raczył odebrać (dzwoniłem kilka razy, o różnych porach). W końcu udało się nawiązać zdawkowy kontakt SMSowy (sic!!) w którym zostałem zapewniony o tym, że ktoś się zajmie moją sprawą.
Od tego momentu, jedyne co się zmieniło to numer telefonu na ich stronie (kiedyś był inny...).
W tej chwili jestem na etapie czekania na zwrot pieniędzy - w ramach odstąpienia od umowy, wdłg przepisów (o ile dobrze doczytałem), mają w sumie 14 dni na to, więc jeszcze kilka dni zostało - później pewnie zacznę bić pianę na policji / u prawnika.
Szczerze ostrzegam przed tym sklepem. Co więcej, dodam że nie jestem jedyną osoba zrobioną w konia w taki prostacki, acz skuteczny sposób (odkąd zaczęła się moja przygoda z nimi, wszedłem w kontakt z kilkoma ludkami, którzy podobnie jak ja stracili pieniążki).
Wiem wiem - nie powinienem był płacić z góry, powinienem był doczytać opinie / komentarze etc. Nie zrobiłem tego (mea culpa) bo i nigdy wcześniej nie miałem takich problemów a zakupy online to chleb powszedni.
W związku z powyższym, ten tekst nie ma na celu "wypłakania się". Jest on ostrzeżeniem.
Dodatkowo, mam cichą nadzieję że czarny PR na tyle zaboli, że albo ten "biznes" zostanie zawinięty, albo właściciele się nawrócą na jasną stronę mocy.
Trzymajcie się ciepło!
Komentarze (2)
najlepsze