@nawri: Hmm, nie jestem specjalistą od walców ale podejrzewam (na podstawie doświadczeń z nowoczesnymi samochodami), że znalezienie odpowiednich przewodów poza obudową przycisku bezpieczeństwa, mogłoby trwać dłużej niż szybki hol. Chyba, że ten gość ma duże, duże doświadczenie z tym modelem lub jest mocno otrzaskany w elektryce.
@daro2822: otworzyć wejście do instalacji i zdrutować przycisk. Na liniach produkcyjnych czasem zdarzy się uszkodzenie przycisku awaryjnego, nie ma zapasowego, a produkcja musi iść, więc się na szybko drutuje i czeka na materiał ;). BHPowcy pewnie czytając to dostają zawału ;).
@homo: operator podjechał za blisko słupa i wcisnął tym samym awaryjny wyłącznik. Reszta ekipy nie mogła ruszyć maszyny, bo awaryjny wyłącznik cały czas był wciśnięty.
Przecież grzyb został wyrwany wiec w czym problem? zakładam ze w grzybie jest styk NC Wiec w niczym wyrwanie przycisku grzyba nie powinno przeszkadzać.
Komentarze (90)
najlepsze
Hmm, nie jestem specjalistą od walców ale podejrzewam (na podstawie doświadczeń z nowoczesnymi samochodami), że znalezienie odpowiednich przewodów poza obudową przycisku bezpieczeństwa, mogłoby trwać dłużej niż szybki hol. Chyba, że ten gość ma duże, duże doświadczenie z tym modelem lub jest mocno otrzaskany w elektryce.
Swoją drogą, ciekawe jak się problemu pozbyli ( ͡º ͜ʖ͡º)
Komentarz usunięty przez moderatora