@Panska_Skorka: No nie do końca... Widać, że nakładając teksturę innej osoby ruchy mimiczne się nie pokrywają, ponieważ każdy człowiek porusza mięśniami twarzy w inny sposób... widać to w momencie kiedy użyli tekstury Obamy na Bush'a.
1-potnij odpowiednio material dzwiekowy kogos, kogo nie lubisz 2-zgromadz troche zdjec tej osoby i na jej podstawie wykonaj animacje twarzy 3-namaluj sobie kilka zielonych kropek na twarzy 3-odgraj kompromitujaca scenke i jak nagraj jakims telefonem 2Mpix 4-nałoż odpowiednio spreparowana animacje twarzy na nagranie 5-wgraj dzwiek z pkt 1. 6-usiadz wygodnie i podziwiaj jak zycie Twojej ofiary legnie w gruzach
@Cender: Jeśli to jedynie automat do celów demonstracyjnych, to nawet nie zwraca uwagi. Ten materiał można przemontować, lepiej dopasować mimikę do właściwej postaci.
Już to dawno napisałem że za 30-40 lat rekonstrukcja starych filmów będzie polegała na ich stworzeniu w komputerze. Takie "Wyjście ludzi z fabryki" - "komputer" sobie wszystko przeanalizuje, ruchy, wymiary, kształty, nasłonecznienie itd. Przeszuka wszystkie encyklopedie, muzea, internety w poszukiwaniu strojów z epoki, wyglądu budynków, lokalizacji. Po zebraniu wszystkich danych zrenderuje sobie na nowo ten filmik. Wszystko w 16K, 5D do oglądania w VR :) A biorąc pod uwagę że 30-40 lat
Komentarze (40)
najlepsze
2-zgromadz troche zdjec tej osoby i na jej podstawie wykonaj animacje twarzy
3-namaluj sobie kilka zielonych kropek na twarzy
3-odgraj kompromitujaca scenke i jak nagraj jakims telefonem 2Mpix
4-nałoż odpowiednio spreparowana animacje twarzy na nagranie
5-wgraj dzwiek z pkt 1.
6-usiadz wygodnie i podziwiaj jak zycie Twojej ofiary legnie w gruzach
#pdk
źródło: comment_bO88atQ2QMsA0m6uDpbYFzddDqgsQ9g5.jpg
PobierzTeż własnie na ten przykład zwróciłem uwagę :P