Telewizyjne reklamy tuczą nasze dzieci
Spoty telewizyjne namawiają do zakupu chipsów, batoników, słodkich napojów, a są najchętniej oglądane są przez dzieci w wieku 5 - 6 lat. Przyjmują je bezkrytycznie. A w reklamach nikt nie jest otyły lub chory z powodu ilości zjadanych słodyczy. Wręcz przeciwnie - słodycze są źródłem szczęścia rodziny, posiadania wielu znajomych.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 7
Komentarze (7)
najlepsze
z tego co kojarzę, to taki 5-6 latek swoich dochodów nie ma, a nawet pewnie jeszcze nie jest za bardzo w stanie kupić sobie cokolwiek (chociaż mogę się mylić)
moim zdaniem - jeśli ktoś bezkrytycznie przyjmuje - to rodzice, bo co taki dzieciak może, przecież sobie nie pójdzie i nie kupi
a jeśli rodzicom nie przeszkadza że ich pociecha jest