FEDEX przesyłki kurierskie nieprofesjonalne w każdym calu
Nie należę do pieniaczy, którzy przy każdej okazji wrzucają coś na wykop jednak tym razem miarka się przebrała.
Zleciłem FEDEXowi przesyłkę z punktu A do punktu B, przesyłka została odebrana w poniedziałek - miała zostać dostarczona we wtorek - niestety nie dotarła.
Rano skontaktowałem się z obsługą na infolinii i okazało się, że mają tylko skan listu wjazdowego przesyłka dotarła na sortownie magazynu odpowiedzialnego za doręczenie już we wtorek ale ślad po paczce zaginął. Na infolinii otrzymałem informację, że takie rzeczy się zdarzają - mógł się np odkleić list lub jakiś kurier mógł zabrać paczkę nie skanując jej. Zapytano jak paczka wyglądała i co w niej było - poszukają na kamerach itd. ?!
Straciłem pół dnia wydzwaniając i próbując ratować zlecenie, przy kolejnym telefonie dowiedziałem się, że żaden z konsultantów nie szukał mojej przesyłki albo przynajmniej się nie przyznał do takiej dyspozycji.
Trafiłem w końcu na w miarę kompetentną osobę, która obiecała, że zajmie się sprawą. Po kolejnych kilku godzinach oczekiwań zadzwoniłem ponownie po czym Pani z tonem pełnym pretensji wykrzyczała: "że przecież by zadzwoniła jakby wiedziała" :O
Była to przesyłka biznesowa dla klienta, który potrzebował jej najpóźniej na dzień dzisiejszy.
(2 dni zapasu na dostawę)
Ogólnie nie wiadomo co się z paczką stało. Od godziny 9:00 do 16:00 nikt nit potrafił zlokalizować przesyłki i udzielić jakichkolwiek informacji odnośnie paczki.
Uważajcie zanim powierzycie tej firmie jakąkolwiek przesyłkę a zwłaszcza jeśli ma to być terminowa dostawa a tym bardziej jeśli zawartość przesyłki będzie cenna.
Nie wiem czy to jest bardziej sprawa kabaretu czy sprawa kryminalna ale
- NIE ! zaginięcie przesyłki nie powinno się zdarzyć - nie ma prawa się zdarzyć,
- uzyskanie informacji o przesyłce powinno być sprawą szybką i oczywistą
Komentarze (3)
najlepsze
nawet jeśli zgubili paczkę - co uważam nie powinno się zdarzyć powinni stanąć na głowie aby sprawę wyjaśnić a nie drzeć ryja na klienta