Moto Historie, Twórczość własna. Założyliśmy nowy kanał na YouTube!
Sporo wykopowiczów chwaliło się swoją twórczością, przyszedł i czas na mnie. Zajmuję się filmem, tym razem wraz z Wiktorem (prowadzącym) postanowiliśmy stworzyć program motoryzacyjny, czy nam się udało? Oceńcie sami :)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 26
- Odpowiedz
Komentarze (26)
najlepsze
No ale to by wymagało trochę większego wysiłku, niż przeczytanie historii marki i wypożyczenie pokazowego egzemplarza, więc pewnie nie ma na co liczyć.
@lucky7 Nie pokazanie w filmiku takiego samochodu jak E-type (wystarczy fotografia) to spory błąd. Po za tym, bardzo fajnie się słucha i ogląda.
źródło: comment_WFybFvJIB1T77qNkzQjlbqe6eXSBwOwo.jpg
PobierzAle tak jak ktoś mówił - za dużo prowadzącego - za mało samochodów. To raz a dwa że prowadzący ma jakąś dziwną manierę udawania @RadekKotarski albo kij wie co.
Także tak jak to kiedyś w TG powiedzieli podczas oglądania rumuńskiej wersji TG - "może by się przesunęła abyśmy mogli zobaczyć w końcu to auto." czy jakoś tak.
Bo co? Bo krakowskie blachy pokazał? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ja mam z kolei taki zarzut, że za dużo tu jest dłużyzn w kompletnie nie wymagających tego fragmentach. Przegadany początek, potem dłuższy opis xk120, e-type i mocno kontrowersyjne stwierdzenie, że to najładniejszy wóz w historii (zamknięta wersja z komicznie zachwianymi proporcjami między ''kabiną'' a resztą nadwozia także?).
Rozumiem, że trzeba było pominąć pewne fakty, żeby film nie wyszedł na czterdzieści minut, ale przedstawia to trochę zakrzywiony obraz historii firmy, jako parającej się jedynie wyścigami i konstruowaniem drogowych aut o stricte sportowym charakterze. Gdzie wzmianka o całej serii luksusowych limuzyn, zwłaszcza tych które przyniosły firmie rzeczywistą popularność i renomę na rynku (bo na pewno nie zrobił tego tylko xk120), sukcesy w Le Mans były, ale jakie? Moim zdaniem dość spektakularne i zasługujące na szerszą wzmiankę, pięć tytułów praktycznie jeden po drugim piechotą nie chodzi, a w tamtych czasach coś takiego potrafiło zbudować całą markę (patrz Ferrari).
Nie wiem też po co to robienie tajemnicy o jaką firmę chodzi, można to było zrobić bardziej subtelnie, bo tak to przez pierwsze kilkanaście sekund dostajemy na twarz zbliżenia nowych Jaguarów które przecież znamy z ulic, a potem udajemy, że do końca nie wiadomo o jaką markę
Nie wiem za co minusy, ale alan11 ma trochę racji. Warto umieścić jakieś zdjęcia, szczególnie tych starych samochodów, można to ładnie wmontować kiedy mówi prowadzący. Po drugie, te krótkie spojrzenia, przewracanie oczami, kiedy próbójemy sobie coś przypomnieć (albo udawać że sobie przypominamy) nie wyglądają najlepiej w kamerze. Dużo lepiej odwrócić głowę kiedy idziemy w którąś stronę i tak mówić, później znów spojrzenie w stronę kamery. Sprawdzcie
W obecnej formie program jest trochę bezbarwny, myślę że opinie widzów na YT mają znaczenie jak nigdzie indziej, i kolejne odcinki będą lepsze :)
Mógłbym wiedzieć jakim sprzętem był kręcony odcinek? DSLR czy kamera?