**Hej Wykopki! Nie musicie tego wykopywać, jeśli nie chcecie, ale byłbym wdzięczny, żeby ostrzec innych.
**
W skrócie:
Brak kontaktu w celu rozwiązania sprawy Bonu na około 80 zł, który został zakupiony na stronie EUROBON.pl
Zacznijmy od początku.
Zbliżał się 26 maja, czyli dzień matki, jako, że chciałem zrobić prezent dla swojej postanowiłem, że kupie jej pakiet zabiegów w salonie SPA w Warszawie. Zapłaciłem coś około 80 zł. Kupon należało zrealizować do końca wrześni. Wydrukowałem kupon wraz z kodem potwierdzającym, ładnie zapakowałem i wręczyłem mamie.
Niedawno odwiedziłem rodziców i dowiedziałem się następujących rzeczy.
Jako iż przed wizytą należało się umówić telefonicznie mama dzwoniła pod numer podany w bonie. Próbowała zarezerwować konkretny dzień, lecz dowiedziała się, że w firmie zmienił się właściciel i nowy nie przyjmuje tych kuponów. Pani powiedziała, że moja mama nie jest już pierwszą osobą i zaleciła, żeby skontaktować się z EUROBON, opisać całą sytuację oraz czekać na zwrot pieniędzy.
Tak więc 26 września wysłałem pierwszego e-mail'a poprzez formularz kontaktowy na stronie. W wiadomości opisałem cały problem.
Z powodu braku jakiekolwiek odpowiedzi
28 września wysłałem drugiego e-maila tym razem na adres reklamacje@eurobon.pl (zapisany w regulaminie serwisu)
Dwa dni później skontaktowałem się z EuroBon na FaceBook'u, otrzymałem polecenie, żeby napisać na adres zwroty@eurobon.pl,
30 września poszła 3 wiadomość.
Do dzisiaj czyli 9 września nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, 6 września wysłałem kolejną wiadomość na facebookowy profil EUROBON, lecz nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Radze trzymać się z daleka od eurobon.pl i wszystkich innych stron związanych z firmą poniżej:
ATR Grupa sp. z o.o.
Ul. Hallera 182/32
53-203 Wrocław
KRS 0000412622
NIP 894-303-81-50
REGON 021829707
Komentarze (2)
najlepsze
Człowiek ma teleport na chacie, a ty jeszcze .. no brak słuf, brak słuuuf!