@Mr--A-Veed: To jest właśnie bardzo ciekawe, że przy takich możliwościach generacji obrazu dzisiejsze produkcje naukowe niosą trudniejsze w zrozumieniu i mniej merytoryczne wartości naukowe niż te z lat 30-tych.
@troodon: bo dzisiaj ważniejsze w tych programach to pokazanie facjaty prowadzącego i duża doza dramatyzmu ("wieziemy ładunek przez pół USA - i po drodze mamy rondo, o nieeeeee..... zginiemy.....!!!!!") niż na meritum sprawy
@bozonhiggsa: Nowocześniejsze w jakmi sensie? Samochód ma 14 lat. Ten typ zawieszenia używany jest na całym świecie od kilkudziesięciu lat i będzie używany przez następne kilkadziesiąt, bo ma bardzo poważne zalety. Z konkretny typ zawieszena dobiera się do konkretnych zastosowań. Inżynierowie to na prawdę nie są głupki. Nie rozumiem Twojego komentarza. Chyba, że chciałeś powiedzieć coś śmiesznego, a nie mądrego.
@Troostyt: Bo to jest pickup, półciężarówka na ramie o konstrukcji niezmienionej od pierwszej połowy XX wieku. Akurat żeby wymienić amortyzatory w typowej w europejskich autach czy furgonetkach belce skrętnej też odkręcasz dwie śruby na dole, dwie nakrętki na górze i wyjmujesz amortyzatory.
Chciałbym taki filmik pracującego zawieszenia z odcinka drogi od polsko-niemieckiego przejścia granicznego w Olszynie :> Poniemieckie betony dają tam niezły wycisk, można czasem przy drodze ciekawe elementy podwozia samochodów zobaczyć :v
@Profesjonalne_spodnie_z_kapturem: ciekawe, czy po niemieckiej stronie, jadąc do Szczecina "autostradą" no 11, zawieszenie podobnie pracuje? Myślę, że tak.
Marudzicie. W niektórych samochodach zawieszenie bywa iście pancerne, wystarczy jakieś pierdółki typu łączniki stabilizatora co 60k wymienić (koszt 50zł) i jeździ się dalej.
Komentarze (119)
najlepsze
Ale wtedy to wszystko było prostsze. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
konkretny typ zawieszena dobiera się do konkretnych zastosowań. Inżynierowie to na prawdę nie są głupki.
Nie rozumiem Twojego komentarza. Chyba, że chciałeś powiedzieć coś śmiesznego, a nie mądrego.