Pokaz działania zawieszenia nie jest kompletny. Jest tak samo zrobiony jak test prezerwatyw polagający na sprawdzeniu ile wody można do nich nalać zanim pękną. Tam najlepsza prezerwatywa była by zrobiona z węża ogrodowego, a doskonałym amortyzatorem będzie solidny pręt.
14 lat i 125 tysięcy mil przebiegu? Przecież to NIE JEST MOŻLIWE! Licznik na bank kręcony! 15 letni samochód musi mieć co najmniej pół miliona przebiegu.
@Michal007: Gadasz panie, coś mi się wydaje że na ten stan dróg to narzekają ludzie co kupują pewniaka od Niemca i latają 2 lata bez zaglądania pod auto, a później płacz że zawieszenie do remontu że to wina dróg!
żeby nie było sam mam bardzo niskie auto na zawieszeniu gwintowanym z oponą grubości placka i jakoś nie narzekam...
@jozwa-maryn: miałem C5 z takim zawieszeniem i wszystko było by super gdyby właśnie nie awaryjność. Doszło do tego, że obiawiałem się dotykać przycisk selekcji wysokości zawieszenia. Komfort oczywiście super.
...naprawdę czymś tak zaskakującym jest fakt, że zawieszenie pracuje? Naprawdę czymś nowym jest informacja o budowie zawieszenia w aucie? 0.o No fajny, ciekawy materiał, ale żeby od razu na główną? Przecież tu nie ma niczego, czego by nie wiedział typowy nastolatek.
@rss: Przeceniasz typowych nastolatków.... Może 15-20 lat temu nastolatkowie by ogarnęli - współcześni mają problem ze zrozumieniem oświetlenia wnętrza lodówki.
@rss: lvl 32 here. I nie znam się nic na samochodach. A teraz wiem jak to działa i wiem jak poznać kiedy amortyzatory będą do wymiany w moim samochodzie. Jak dla mnie bardzo dobre znalezisko zasługujące na główną.
Komentarze (119)
najlepsze
żeby nie było sam mam bardzo niskie auto na zawieszeniu gwintowanym z oponą grubości placka i jakoś nie narzekam...
Może 15-20 lat temu nastolatkowie by ogarnęli - współcześni mają problem ze zrozumieniem oświetlenia wnętrza lodówki.