1.0 270 KM ?! Za 3 lata będzie to norma.
To nie jest do końca tak, że marki kombinują tworząc takie "szlifierki", składa się na to wiele czynników. A żywotność silnika? - o tym się tak mocno nie myśli...
n.....e z- #
- #
- 46
- Odpowiedz
To nie jest do końca tak, że marki kombinują tworząc takie "szlifierki", składa się na to wiele czynników. A żywotność silnika? - o tym się tak mocno nie myśli...
n.....e z
Komentarze (46)
najlepsze
@kmicic666: a jaka to frajda z palenia kapcia kiedykolwiek? XD "Ej, patrz, karyna, patrz co zrobiłem po minucie ćwiczeń i oglądania poradnika na YT, jestem mistrzem kierownicy". xD
Smakołyki :-)
Ale dla mnie tylko charger. Za rok podjadę sobie do Stanów i przytacham sobie coś takiego (mniej więcej w moim wieku) do renowacji:
https://www.youtube.com/watch?v=2vtngoob1HY
Tak brzmi samochód dla dorosłych.
Siedzenie kierowcy zrobię z deski nabijanej gwoździami na sztorc, a do zmieniania biegów wstawię sztabę do kręcenia imadłem.
Dwa razy się przejadę po mieście i położę wszystkich eko-pyskaczy na zawał.
Dzisiaj uchodzą za jednostki, które po 400tys wymagają lekkiego remontu (turbina i wtryski do regeneracji) a w latach 90, gdy 2l diesel miał 60 a nie 105KM uchodziły za wysilone jednostki i każdy mówił "o jak elektronika padnie to koniec".
Przeróbmy całą wikipedię na Vlogi, przecież to bedzie takie na czasie!