Jeździ za wolno, wozi powietrze, jest za drogi. Miażdżący raport o Pendolino
Autorzy raportu wytykają PKP Intercity i PKP PLK, że źle przygotowały całą inwestycję. Ich zdaniem, sieć kolejowa nie jest przystosowana do tak szybkiego pociągu.
JakubDeMolay z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 215
Komentarze (215)
najlepsze
Portal forsal, DGP i dziennik.pl, gdzie pracuje redaktor Konrad Majsztyk, który wypuścił taką ilość bzdur i kłamstw
A w różne dni i różne pory znajomych odbierałem i wyprawiałem, czekając na SKM też często można spotkać pendolino.
Studentów i młodych od groma widać w pociągach - ze zniżkami i wcześniej kupionymi biletami ceny bardzo atrakcyjne. 30-50 PLN
A oni podają <40%... Chyba w pociągi w sobotę o 12 badali... Rano i wieczorem
Hmm żeby nie
Przecież właśnie robią jedno i drugie - PKP PLK modernizuje od kilku lat większość trasy Katowice/Kraków - Gdańsk do 200-230km/h a PKP IC wprowadza dynamiczny system sprzedaży biletów. Pretensje można mieć do tego, że są opóźnienia ale kiedyś w
No ciekawie:
Plox
Nic nie wiemy na temat tych badań. W ilu z ponad 4500 pociągów Pendolino w ostatnim półroczu byli ankieterzy? Jak dobierano pociągi? Jaki jest przedział ufności i poziom istotności dla wyliczonej średniej frekwencji?
@rar: Jak na mobilnego, to mało wiesz.
Pociągi Gdynia-Warszawa:
2014: TLK Monciak, Ustronie, Czartoryski, Pobrzeże. EIC Kaszub, Neptun, Norwid, Artus.
2015: TLK/IC Monciak, Ustronie, Czartoryski, Pobrzeże. EIC Sobieski, Klimczok. EIP - 9 poc. bez nazwy. + "EIP Radiowa Trójka".
...
Nie mam zakop. Za późno na zakop?