@smisnykolo: za długo czy nie za długo to sprawa gustu - przy nadmiarze mocy wypada pojechać trochę na tej odcince na 1 (albo i 2), gdy i tak koła się ślizgają a mimo to auto nadal przyspiesza (tzn - silnik ma już stałe, maksymalne obroty, koła mają stałe obroty, ale się ślizgają, a auto "przyspiesza" do prędkości wynikającej z tych obrotów maksymalnych). - bo zmiana biegu w tym momencie spowoduje "utratę
żaden mistrz, po prostu zwykły Pan, który ma Porsche, Stracił na jedynce ponad sekundę, dwójka wbita z opóźnieniem, jak na kierowcę, który się chce ścigac na ćwiartkę powinien oddać auto komuś kto potrafi. Janusz powinien sobie shiftlight zamontować i wysterować go na granicach mocy poszczególnych biegów a nie ciągnąć każdym do końca. Jak na wykresie z hamowni będzie miał fale, to taka jazda jak u Januszka z filmu to same straty( ͡
@djwheele: no wlasnie, po co na odcince trzymal tak dlugo? Zamyslil sie czy co? Moze nim rzucilo i sie zaczal koncentrowac na wyprowadzeniu? Ale tego tam nie widac...
O ta ( ͡°͜ʖ͡°) Ja podobnie zmieniam biegi :D Ostatnio jak ojca na przystanek podwoziłem to się ze mnie nabijał że 200-300 metrów przejechałem i już na 5 jechałem z prędkością 60 km/h :D
Komentarze (125)
najlepsze
Raczej Jesus Esteban de la Trabajo Garcia Moreno
Stracił na jedynce ponad sekundę, dwójka wbita z opóźnieniem, jak na kierowcę, który się chce ścigac na ćwiartkę powinien oddać auto komuś kto potrafi.
Janusz powinien sobie shiftlight zamontować i wysterować go na granicach mocy poszczególnych biegów a nie ciągnąć każdym do końca.
Jak na wykresie z hamowni będzie miał fale, to taka jazda jak u Januszka z filmu to same straty( ͡