Megatutorial - jak stworzyć dobrą grę komputerową?
Ponad 900 stron (o c++, grafice 2d, 3d, direct x itd.) pomocne w nauce programowania gier. Polecam :D
Piotrek21 z- #
- #
- #
- #
- 28
Ponad 900 stron (o c++, grafice 2d, 3d, direct x itd.) pomocne w nauce programowania gier. Polecam :D
Piotrek21 z
Komentarze (28)
najlepsze
Zamiast DX - SDL (http://pl.wikipedia.org/wiki/SDL )
(Chyba, że korzysta sie z dobrych narzędzi :> )
Chociaż OpenGL ma jedną wadę - MS postarał się o naprawdę wolne sterowniki pod Windowsa.
http://www.theinquirer.net/?article=41577 :)
Przykład:
[quote]
1. Bloodshed Dev-C++
Pakiet ten ma niewątpliwą zaletę – jest darmowy do wszelakich zastosowań, także komercyjnych. Niestety zdaje się, że na tym jego zalety się kończą :) Posiada wprawdzie całkiem wygodne IDE, ale nie może się równać z profesjonalnymi narzędziami: nie posiada na przykład możliwości edycji zasobów (ikon, kursorów itd.)
I... żałuję, że na wykopie nie można zwiększać rozmiaru czcionki:
Linux nie jest, nie był i raczej nigdy nie będzie platformą do gier. Nie i koniec.
Cytat kogoś: (Chyba, że korzysta sie z dobrych narzędzi :> )
Nie prowokuj x)
zapomniał o drzwiach :)