@stonka_ziemniaczana: ale to wiedzmin na ps4. Po za tym spójrz na zasięg trawy po prawej stronie za płotem już trawy nie ma, widok renderującej się trawy podczas jazdy koniem to była jedna z najbardziej wkurzających rzeczy w Oblivonie.I zdjęcie też jest z materiału promocyjnego a nie wprost z gry A z innych filmów wiedźmina trawa wygląda lepiej.
@raven4444: Zamiast robić gry na PC i później okrajać do możliwości tosterów, to wszystko mamy postawione na głowie i gry się produkuje na tostery i portuje na PC. Nextgeny #!$%@? mać.
Nie wiem czemu go minusujecie - drugi plan wygląda jak chlapnięty akwarelą, czyli po prostu słabo. Mam nadzieje, że wersja ostateczna na PC będzie wyglądać jak na zapowiedziach i materiałach prezentowanych wcześniej. Być może trzeba będzie pogrzebać w jakichś konfigach, ale tym co jest na filmiku nie ma co się zachwycać
@jimw: nie bedzie lepsza, bedzie taka sama lub delikatnie podkrecona w strone wyzszej jakosci tekstur, nic wiecej, powod jest jeden i znany od dawna, downgrade z powodu zbyt duzej roznicy wzgledem konsol next gen, a co za tym idzie nie oplaca sie robic jednego tytulu jako dwoch osobnych gier
To samo rozczaroanie czeka wszystkich, ktorzy jaraja się TOM CLANCYS; THE DIVISION, nie spodziewaj sie takiej grafy jak widzisz ja teraz na
Strasznie pastelowe kolory w dzień i tekstury roślinności jak w kilkuletniej grze. Faktycznie oświetlenie przy zachodach i wschodach słońca może się podobać i to tyle.
@morcinka17: Ja wiem jak się porusza (w świecie wiedzmina w sumie może chodzić inaczej, nigdzie nie ma powiedziane, że tam jest ten sam układ planetarny). Chodzi mi tylko o sam fakt księżyca w pełni po tej samej stronie nieba co słońce. Przecież przy takim układzie powinien być nów.
Drażni mnie zarówno ultra-hejt jak i ultra-wynoszenie-na-piedestał :P Tutaj mamy do czynienia z tym drugim, a przecież ten cykl dobowy wygląda mocno tak se :P
Tutaj staruśka Arma 3, a wystarczy powpisywać + timelapse i wyjdzie sporo lepszych :P
@Polska4Ever: A moim zdaniem nie ma się czym podniecać. Gra jak gra. W Skyrimie z 2013 roku widoki były lepsze. Tutaj wszystko jest monotonne. Żaden krok do przodu nie został wykonany. Taka grafika istniała już 10 lat temu. Wiedźmin, wiedzminem, ale po co to wykopywać.
@hetman-kozacki: Rzeczywiście nie wygląda to oszałamiająco, gdy ogląda się ten materiał, ale nie przesadzajmy. Skyrim w 2013 roku może miał lepsze widoczki – pod warunkiem, że miało się odpowiednie mody. W dniu premiery w 2011 dzieło Bethesdy na Ultra wyglądało jak na załączonym niżej obrazku. Co do tych 10 lat, to taki pogląd to typowy przejaw syndromu "za moich czasów". Też tak mam, we wspomnieniach wydaje mi się, że jakaś gra
Szczerze to słabo. Nierealistyczna kolorystyka, wszystko jest przejaskrawione i posiada pomarańczową tonację (Wiedźmin 2 miał ten sam problem). Ostatnie trailery W3 nie mają nic wspólnego z tym, co twórcy pokazali nam na początku. Tekstury to porażka - krzaki, trawa, drzewa na miarę gry z 2008 roku. Nie tego się spodziewałem po grze, która miała dwa razy przesuwaną premierę. Skyrim jest dużo starszy, a na modach póki co nokautuje graficznie W3.
@klik34: Najczęściej dodają kontrastu i rozjaśniają kolory, a wiedźmin ma właśnie tego za dużo. Aż oczy bolą. Z początku miała być kolorystyka taka jak na tym gifie, a nagle twórcy oznajmiają, że dostaniemy coś takiego:
Komentarze (108)
najlepsze
@Efeljot: tak tak - wierz mistrzom pijaru ( ͡° ͜ʖ ͡°)
"Zabroniliśmy pokazywać ultra - bo testerom #!$%@?ło oczy" - litości.
Na ultra będzie (strzelam):
- włosy Nvidia l'Oreal
- futro Nvidia Pedigree Pal dla wilków
- cienie Nvidia
- okluzja Nvidia
- gówno konia Nvidia
Rockstar, który śpi na hajsie jak Smaug, na przygotowanie tych kilku wersji GTA V potrzebował 3 lat,
To samo rozczaroanie czeka wszystkich, ktorzy jaraja się TOM CLANCYS; THE DIVISION, nie spodziewaj sie takiej grafy jak widzisz ja teraz na
@serafin7: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
O kurde ale widoczek" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tutaj staruśka Arma 3, a wystarczy powpisywać + timelapse i wyjdzie sporo lepszych :P
Nie piszę
@klik34: Najczęściej dodają kontrastu i rozjaśniają kolory, a wiedźmin ma właśnie tego za dużo. Aż oczy bolą. Z początku miała być kolorystyka taka jak na tym gifie, a nagle twórcy oznajmiają, że dostaniemy coś takiego: