Komorowski ulubieńcem mediów? Ponad 200 tys. wzmianek. O Dudzie tylko 81 tys.
Aż 200 milionów złotych - tyle wydałby sztab Bronisława Komorowskiego na reklamy, gdyby czas jego obecności w mediach w trakcie kampanii przeliczyć na koszt bloków reklamowych - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów zleconego przez Radio ZET.
RadioZET z- #
- 44
- Odpowiedz
Komentarze (44)
najlepsze
Debata była do d--y
Sztab jego na tą debatę przygotował go na Tuska czyli do d--y
To 81 tyś. Dla Dudy to i tak bardzo dużo.
Jakby nie oceniać jego AMA i występu w debacie (która sama w sobie było do d--y), to i tak w obu przypadkach nie stchórzył, tylko podjął rękawice i się pojawił, a to w porównaniu do Komorowskiego, który wolał "tryb indywidualny" (czyli miłe pogaduchy w zaprzyjaźnionych mediach) jednak spora różnica.