Komputronik i D-Link "zawieszanie się routera nie jest jego istotną wadą"
Właśnie dostałem od Komputronik pismo, w którym stwierdzają, że czasowe zawieszanie się po 10 razy dziennie nowo zakupionego routera D-Link "nie jest jego istotną wadą". Co w takim razie jest istotną wadą? A pracownik tego sklepu na pytanie czemu sprzedają tak złej jakości sprzęt...
jaradek z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 205
Komentarze (205)
najlepsze
Swoją drogą jak trwoga to na Wykop? #bekazpodludzi
Odbiór osobisty w salonie K to tak naprawdę:
"Rezerwacja w Salonie" + Transakcja w Salonie
no bez przesady, 2 lata temu szukałem najtańszego możliwego rutera z qosem i możliwością okazjonalnego działania jako ap-client, znalazłem właśnie w komputroniku, kosztował 50zł z przesyłką (oczywiście nie jakiś dziadowski d-link tylko porządny 8level)
Może część rzeczy mają drogo ale zdarzają się też tanie. Czy to, że coś innego jest u nich drogie miało by mnie odstraszyć ad zakupu czegoś taniego?
prawie żaden sklep nie oferuje już sprzedaży na odległość z odbiorem osobistym
prawie zawsze masz "Rezerwacja sprzętu w salonie" i tak obchodzą prawo oraz przywileje kupującego
@tomaszektomaszek: A ja niedawno tak kupowałem w x-kom. Nie było problemu ze zwrotem własnie z tego powodu, że traktowane było jako zakup przez Internet.
Przyjrzałem się sprawie. Na wstępie trzeba powiedzieć, że ciężko ocenić całą markę czy serię produktów po jednej (źle działającej) sztuce. W przypadku każdego producenta może zdarzyć się wadliwy egzemplarz produktu.
Nie chcąc tworzyć zbędnych elaboratów od razu zaproponuję rozwiązanie. Proszę wymienić router na nowy. Jeżeli okaże się, że drugi egzemplarz też działa źle - zrobimy korektę i zwrócimy pieniądze.
Czy takie rozwiązanie jest dobre? :)